مدت بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه 60 ماه است


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808381

مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: شورای پول با پیشنهاد بانک مرکزی مبنی بر افزایش مدت بازپرداخت وجوه ضروری قرض الحسنه از 36 ماه به 60 ماه متوقف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی گماری وفا امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: جلسات فشرده در بانک مرکزی برای تهیه و ابلاغ بسته تسهیلات خرد با ضمانت‌نامه سریع‌تر به بانک‌ها مطابق با سامانه اعتبارسنجی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، پرداخت تجهیزات خرد بدون ضامن در 9 بهمن ماه سال جاری به منظور تسهیل در نحوه وام دهی به افراد جامعه از سوی وزارت اقتصاد به شبکه بانکی ابلاغ شد.

بر اساس این ابلاغیه، کارکنان دولت، بازنشستگان و بازنشستگان از جمله وزارتخانه ها، سازمان های دولتی، شرکت های دولتی و سازمان های مردم نهاد دولتی و شرکت های معتبر بخش خصوصی، کارکنان سایر شرکت های بخش خصوصی و کارکنان سایر شرکت های بخش خصوصی مشمول این طرح هستند.

همچنین ملت، تجارت، صادرات، ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، صنعت و معدن، توسعه صادرات، پست بانک، رفاه کارگران، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران از جمله بانک هایی هستند که به آنها ابلاغ شده است. بخشنامه تسهیلات آسان افرادی که حقوق آنها در شعب این بانک ها در سراسر کشور پرداخت می شود می توانند از این طرح بهره مند شوند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، تا پایان امسال بسته صندوق های خرد با ضمانت های آسان تری تهیه و به شبکه بانکی ابلاغ می شود.

انتهای پیام/
منبع:روابط عمومی بانک مرکزی

دیدگاهتان را بنویسید