مدرسه حاج قاسم با حذف نام و تصویر شهید سلیمانی فراموش نمی شود

وی افزود: به تعبیر امروزی حاج قاسم یک مکتب است، اگر سردار را تجلیل کنیم در واقع در حال ترویج فکر، منش، رفتار و بینش او هستیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به اینکه ترویج شخصیت شهید سلیمانی باعث تربیت حاج قاسم می شود، گفت: هدف ما از بزرگداشت حاج قاسم تنها گرامیداشت یاد و نام او نیست، بلکه تبیین دیدگاه ها و اندیشه های حج است. قاسم. مدرسه.”

سبحانی نیا ادامه داد: در واقع دشمن از تشویق رفتار سردار سلیمانی هراس دارد. اگر امروز می بینیم که هر اقدامی منجر به حذف چهره سردار یا کلمه سردار می شود، فقط به این دلیل است که حاج قاسم را در نظر مردم کوچک کرده است. .

وزیر گفت: با بزرگداشت و تجلیل از این اسطوره قصد داریم معارف و اندیشه های حاج قاسم را که برگرفته از آموزه های قرآن و روایات است ترویج کنیم و از این طریق بتوانیم حاج قاسم را آموزش داده و به محضر تقدیم کنیم. عموم.”

وی با بیان اینکه حاج قاسم همیشه تابع ولی فقیه بوده است، اضافه کرد: دشمن از افکار و اندیشه های حاج قاسم هراس دارد؛ در حالی که هر چه زودتر در این زمینه وجود داشته باشد. می ترسند حاج قاسم اسطوره شود و مردم از او الگو بگیرند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: خوشبختانه در عرصه مقاومت گام های بلندی برداشته ایم و می بینیم که علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهای دیگری مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن، بحرین و بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر نیز پیشرفت کرده اند. به اهداف عالی دست یافت. مقاومت.”

سبحانی گفت: هرگز تصور نمی شد روزی مسلمانان قدرت و قدرتی پیدا کنند تا در عرصه مقاومت حرفی برای گفتن داشته باشند و مستکبران به ویژه رژیم صهیونیستی را سردرگم کنند.

این مسئول ادامه داد: طبیعتاً دشمن به دنبال شکستن این مقاومت ها است، ما نه تنها باید بتوانیم مقاومت را برای خود حفظ کنیم بلکه باید آن را در خاورمیانه گسترش دهیم.

وی با اذعان به اینکه حاج قاسم در این راستا گام برداشته است، به کشورهای مختلف از جمله عراق، سوریه و یمن توضیح داد که مقاومت حساب شده می تواند اهداف عالی را محقق کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اذعان داشت: حاج قاسم مقاومت را بر اساس شجاعت، درایت و شجاعت دنبال می کند و به همگان نشان می دهد و روحیه خودباوری را برای مردم به ویژه جوانان منطقه ایجاد می کند.

سبحانی نیا در پایان گفت: اگر حاج قاسم را به خوبی معرفی کنیم در واقع مکتب این قهرمان ملی را در خاورمیانه توسعه داده ایم و این به معنای وداع با استکبار جهانی، آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه خواهد بود. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید