مدرسه 12 کلاسه شهید جعفر خجتی فر افتتاح شد / اجرای عملیات عمرانی پروژه خیرساز 12 کلاسه زاهدان آغاز شد.


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۸
کد خبر: 1916709

مدرسه 12 کلاسه شهید جعفر خجتی فر امروز در مراسمی افتتاح و سازه پروژه 12 کلاسه خیرساز در زاهدان بر زمین زده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، حسین معلم خیابانی استان سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه مدرسه 12 کلاسه شهید حجتی فر ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده و موثر مجموعه در جهت نوسازی مدارس استان در راستای توسعه فضاهای آموزشی و برقراری عدالت در تعلیم و تربیت فرزندان این نظام گفت: آنچه اکنون در همه جای استان شاهد آن هستیم این است که سیستان و بلوچستان به یک کارگاه بزرگ ساختمانی تبدیل شده که در نوع خود و نسبت به گذشته بی نظیر است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه همه جانبه استان در ابعاد مختلف گفت: وی ارتقای شاخص های آموزشی و تسهیل روند یادگیری دانش آموزان را یکی از مهم ترین مولفه های موثر در راستای رشد و توسعه جامعه خواند و بر استفاده هر چه بیشتر از همه نیروها و ظرفیت ها برای تحقق این امر تاکید کرد. مهم.


استاندار با تجلیل از نقش خیرین خطاب به مردم استان اظهار داشت: انتظار می رود مردم منطقه، صاحبان اندیشه و شخصیت که توان مالی و دل برای تربیت فرزندان استان را دارند، گام بردارند. در مسیر تحقق عدالت آموزشی دوش به دوش مسئولین قدم بردارید و کلاس های درس استاندارد را برای مشارکت بیشتر دانش آموزان فراهم کنید.


میشم لکزایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: مدرسه دخترانه کلاسه 12 شهید والامکام جعفر حجتی فر با زیربنای 2300 متر مربع و وام 120 میلیارد ریالی دارای سالن ورزشی و نمازخانه است. ، بدون توجه به محل طرح محرومیت زدایی در انتهای شهر زاهدان به بهره برداری رسید.



وی همچنین افزود: پروژه کلاس دوازدهم خیابان رودکی زاهدان با زیربنای یک هزار و 928 متر مربع و اعتباری بالغ بر 160 میلیارد ریال توسط اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و مشارکت اداره کل نوسازی مدارس احداث می شود. استان.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید