مدعیان تیم ملی تکواندو بانوان آزاد راهی شیاپچانگ می شوند


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915296

بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی تکواندو بانوان، تمامی تکواندوکارانی که مدعی حضور در اردوی تیم ملی هستند باید در مسابقات آزاد کشوری شرکت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خانه تکواندو فدراسیون تکواندو 12 و 13 آذرماه میزبان مسابقات آزاد کشوری نونهالان و بانوان برای حضور برترین ها در اردوی تیم ملی است.

پیش از این قرار بود مدال آوران مسابقات قهرمانی آسیا 2022 (کره جنوبی)، مسابقات ارتش های جهان (سیسم تهران 2022)، مسابقات همبستگی اسلامی در قونیه (ترکیه) و مسابقات بین المللی بیروت (لبنان) بدون شرکت کننده در این رقابت ها حضور داشته باشند. مستقیم به اردوی آماده سازی تیم ملی و در نهایت پس از رایزنی کادر فنی با رئیس فدراسیون و مدیر فنی تیم های ملی، مقرر شد با حذف موارد فوق، تمامی تکواندوکاران متقاضی حضور در اردوهای تیم ملی ، در مسابقات آزاد کشوری شرکت خواهد کرد.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان را مینو مداح به عنوان سرمربی برعهده دارد و مهروز سای نیز به عنوان مربی او را همراهی می کند.

بر اساس این بخشنامه، اطلاعات تکمیلی در خصوص حضور تکواندوکاران در مسابقات آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان (تا اردوی تیم ملی) طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید