مدیران آجورلو ستاره محبوب فرهاد مجیدی را نمی خواهند

مدیران آجورلو ستاره محبوب فرهاد مجیدی را نمی خواهند

در شرایطی که استقلالی ها در فصل گذشته دو مدافع خود یعنی محمد دانشگر و رافائل سیلوا را از دست دادند، هنوز مدافعی با کیفیت انشعابات به خدمت نگرفته اند.

علاوه بر دو مدافع فوق الذکر، هنوز مشخص نیست محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی به ترکیب استقلال برمی گردند یا خیر. در این شرایط محمد نادری (بازیکنی که در تمرین استقلال قبل از بازی هفته بیست و ششم به محل تمرین استقلال رفته بود) این روزها هر روز به مجموعه ورزشی انقلاب می رود و در تهران تمرین می کند، اما تماسی با او وجود ندارد و بازگشتی به او نمی شود. استقلال برقرار است.

نزدیکان به باشگاه استقلال می گویند مشاوران باشگاه استقلال علاقه ای به ارتباط با مدیر برنامه های بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی ندارند و این بازیکن در حال حاضر منتظر تماس استقلالی ها با پیشنهاداتش در لیگ برتر است.

مدیران آیریلو بازیکن سابق پرسپولیس را نمی خواهند/لژیونرهای آبی در انتظار دعوت باشگاه استقلال!

محمد نادری حدود 2 ماه پیش از بازگشت خود به ایران خبر داد و گفت که دوست دارد در کشورمان فقط برای استقلال فوتبال بازی کند.

این بازیکن که فصل گذشته لژیونر شد و در آلتای اسپور ترکیه بازی می کرد سابقه بازی در تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس را دارد اما به دلیل علاقه شخصی به استقلال منتظر این باشگاه است. باید دید در روزهای آینده مدیران باشگاه استقلال مذاکراتی را با نادری ترتیب خواهند داد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید