مدیران باشگاه پرسپولیس حالم را هم نپرسیدند/ مصدومیتم برای کسی مهم نبود!


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1812230

فوتبالیست پرسپولیس گفت: مدیران پرسپولیس بعد از عمل حتی وضعیت من را نپرسیدند و مصدومیتم برایشان مهم نبود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک نعمتی صبح سه شنبه پس از عمل در قطر در مصاحبه ای گفت: امروز به هواداران پرسپولیس مقابل رفسنجان کپر تبریک می گویم. دو ماه مصدوم بودم و داشتم باهاش ​​بازی میکردم ولی بعضی دکترا بهم گفتند باید عمل کنم و تصمیم گرفتم برم قطر و ساعت 7 صبح به اتاق عمل رفتم و ساعت یک و نیم بیرون رفتم و الان احساس بهتری داشته باشید

وی در خصوص دیدار پرسپولیس و مس گفت: بازی امروز بسیار زیبا بود و مس رفسنجان تا اینجای کار نتیجه خوبی کسب کرده بود و پرسپولیس امروز باید می برد و امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد و امسال هم قهرمان شویم. راه درازی در پیش داریم، اما امیدوارم به جام ششم برسیم.

یکی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از دلایل عمل در قطر این بود که دوران نقاهت و درمان در اینجا بهتر است و می توانم برای بازی اول فروردین آماده شوم.

وی ادامه داد: مدیران پرسپولیس توجهی به مصدومیت ندارند اما کادر فنی همیشه جویای حال من بود اما برای سرمربی پرسپولیس فرقی نمی کرد که کجا عمل کردم و حتی از من نپرسیدند که چطور هستم. این رفتارها به دلیل نبود ساختار حرفه ای در لیگ برتر است. بازیکنان ایرانی در قطر زمانی که توسط باشگاه‌ها مصدوم می‌شوند از تمام امکانات رفاهی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید