مدیران باید به اجرای برنامه های کشور توجه جدی داشته باشند

ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 23/08/08
کد خبر: 1784313

وزیر کشور گفت: استانداران باید تمام ظرفیت های استانی را فعال کنند تا زمینه ارتقای توان اقتصادی و معیشتی مردم ایران فراهم شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد واحدی وزیر کشور امروز (یکشنبه) در جلسه استانداران سراسر کشور که با حضور 31 نفر از مسئولان وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه دولت در تلاش است تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی را برطرف کند، اظهار داشت: دولت در تلاش است تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم عزیز ایران اسلامی را برطرف کند. وی گفت: استانداران به عنوان مقامات ارشد دولتی در استان ها باید برای تحقق اهداف و ماموریت های دولت در عرصه های مختلف اقتصادی و سیاسی تلاش کنند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه کمبود کالا در کشور نداریم، گفت: چالش اصلی نظام توزیع کالا و خدمات در کشور انباشتگی است که حاکمان نباید اجازه دهند تا تجار و فعالان در این زمینه اقدام کنند. حوزه. فعال سازی قابلیت های نظارتی.»

وی ادامه داد: سیستم صحیح توزیع کالا باید در استان های کشور با مدیریت استانداران کار کند و شاهد کمبود برخی اقلام اساسی در استان نباشیم.

واحدی گفت: استانداران باید با پیش بینی دقیق مشکلات و نیازهای استان به تامین کالا و نیازهای عمومی استان رسیدگی کنند.

وزیر کشور همچنین درباره موضوع مسکن که از دیگر محورهای جلسه امروز با استانداران بود، بیان کرد: دولت در نظر دارد سالانه یک میلیون مسکن در اختیار داوطلبان این حوزه انتخابیه قرار دهد تا به اجرای شعار ملی دولت سیزدهم کمک کند.

وی افزود: رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در جلسات مختلف شورای دولت برای تفویض اختیارات لازم به مدیران در اجرای نهضت ملی مسکن و ; بنابراین باید از این فرصت همدلی و همکاری برای تامین مسکن نیازمندان استفاده بهینه کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید