مدیران باید در جهت افزایش راندمان و کاهش مصرف انرژی، آب، برق و گاز تلاش کنند


ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914569

ایمانیه از مدیران خواست افزایش بهره وری و کاهش مصرف به ویژه در حوزه انرژی، آب، برق و گاز را انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شیرازمحمدهادی ایمانیه استاندار فارس امروز 17 آذرماه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان خطاب به استانداران استان اظهار داشت: تمامی استانداران استان موظفند نکات و نظرات خود را نوشته و ارائه کنند. آنها تا زمان تنظیم بودجه برنامه فارس تا ظهر یکشنبه.

وی افزود: مشکلاتی را که در سال های اخیر از سوی سازمان بازرسی و دیوان محاسبات مورد شکایت بوده و به نتیجه نرسیده است را جستجو و حل کنید.

ایمانیه از مدیران خواست با افزایش بهره وری و کاهش مصرف به ویژه در حوزه انرژی و آب، برق و گاز تلاش کنند تا مصرف انرژی را کاهش دهند.

استاندار فارس همچنین بیان کرد: اتاق بازرگانی و اتاق اصناف، خانه صنعت و معدن، سازمان های مردم نهاد نسبت به برنامه ششم و هفتم نظر خود را اعلام کنند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: تنها حوزه اقتصادی مد نظر نیست، بلکه حوزه های اجتماعی و فرهنگی نیز باید در موضوعات مختلف اظهار نظر کنند.

احمدعلی افکاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه مدیران استان فارس باید در موضوعات مختلف پیشنهادات خود را ارائه کنند، گفت: سازمان برنامه و بودجه دو موضوع مهم برای ارتقای سلامت و امنیت غذایی در کشور دارد. روشی ویژه برای استان فارس برای ارائه پیشنهادات توسط مدیران.

وی افزود: بر اساس بیانیه سازمان برنامه ریزی کشور، سازمان های برنامه و بودجه استان موظفند راهکارهای عملی و مصوبات پیشنهادی لازم برای تدوین برنامه سرفصل های کلیدی را برای بررسی و تصویب معاونت امور حقوقی کشور ارسال کنند. مجلس و برنامه ریزی – سازمان بودجه کشور.

افکاری همچنین افزود: نقش استان در موضوعات مطرح شده بسیار مهم است. زیرا می تواند نقش خوبی در مسائل کلیدی استان فارس داشته باشد و مدیران استان نیز می توانند پیشنهادات و نظرات خود را بیان کنند.

حمیدرضا ایزدی، مدیرکل استان فارس با بیان اینکه زیرساخت اصلی توسعه بخش‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف وجود زیرساخت‌ها است، گفت: از نظر تعداد معادن و رویکرد اصلی در رتبه سوم قرار داریم. استان برای ایجاد صنایع معدنی است.

وی در ادامه افزود: شکل صنایع معدنی در بازارها و کشورهای مختلف، وجود زیرساخت ها به ویژه آب و گاز است، به عنوان مثال فاز دوم یکی از فولادهای ما امسال راه اندازی می شود و ارزش افزوده ایجاد می کند، اما در حال حاضر وجود دارد. مشکل تحویل گاز داریم.

ایزدی با بیان اینکه برق در تولید واحدهای صنعت معدن بسیار کارآمد است، تصریح کرد: تنها درخواستی که دارم تلاش برای تامین و جبران بخش های مختلف به ویژه گاز و برق است.

صامت سرپرست استانداری فارس نیز با بیان اینکه اصل بر محور اقتصادی است، تصریح کرد: اگر قرار است اقتصاد استان در بخش های مختلف شکوفا شود باید زیرساخت ها از جمله راه، راه آهن، آب و… توسعه یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید