مدیرعامل بعدی پرسپولیس کیست؟ والیبال در راه است!

مدیرعامل بعدی پرسپولیس کیست؟  والیبال در راه است!

محمدرضا داورزنی درباره فرصت حضور در باشگاه پرسپولیس گفت:

خدمت به باشگاه های پرطرفداری مثل پرسپولیس و استقلال افتخار بزرگی برای همه است. مدیریت این تیم می تواند افتخار بزرگی برای هر کسی باشد.

محمدرضا داورزنی افزود:

با یک نگاه و تذکر مقام اول در خصوص والیبال به فدراسیون برگشتم تا بتوانم در حد توان به ورزش کمک کنم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی والیبال است. می خواهیم طوری برنامه ریزی کنیم که بتوانیم با مربیان ایرانی به افتخارات بزرگی در دنیا دست پیدا کنیم تا نام ایران این بار با کادرهای تمام ایرانی در بین نیروهای والیبال دنیا بیش از پیش بلند شود.

محمدرضا داورزنی، عضو ایرانی هیئت مدیره فدراسیون جهانی والیبال که در پی سخنان سرپرست عالی رتبه والیبال از معاونت وزیر ورزش و جوانان استعفا و به والیبال بازگشت، خاطرنشان کرد:

در حال حاضر کمک به توسعه والیبال برای من مهمتر از هر شغل یا مسئولیت دیگری است. این یک شعار نیست، بلکه واقعیت و ایمان قلبی من است. خدا را شاکرم که تاکنون توانسته ام به ورزش کشور خدمت کنم و تمام تلاشم را برای پیشرفت والیبال انجام خواهم داد، اما معتقدم امروز می توانم در والیبال کمک بیشتری کنم.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال گفت:

برای باشگاه پرسپولیس و هواداران این تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم اتفاقات خوب این تیم پرطرفدار منشا خدمات مثبت در این تیم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید