مدیرعامل جنجالی پرسپولیس به ضرب گلوله کشته شد

مدیرعامل جنجالی پرسپولیس به ضرب گلوله کشته شد

مهدی رسول پناه، مدیرعامل سابق پرسپولیس در نامه ای به برنامه فوتبال برتر که نسخه ای از آن را برای دو مدیر دیگر این باشگاه ارسال کرده، خواستار اجرای برنامه ویژه پرسپولیس و چالش های این باشگاه در دوران مسئولیت خود شد.

رسول پناه در این نامه بر حضور جعفر سمیعی و مجید صدری مدیرانی که پس از وی بر صندلی باشگاه نشستند و همچنین یحیی گل محمدی سرمربی باشگاه که بیشترین چالش ها را با آنها داشت تاکید ویژه ای داشت.

این نامه در حالی از سوی عوامل برنامه فوتبال برتر به رسانه ها ارسال شد که صبح دیروز اخباری مبنی بر حضور رسول پناه در این برنامه منتشر شد اما عوامل این برنامه توضیح درباره حضور یا عدم حضور او را به پخش برنامه موکول کردند.

در این برنامه اعلام شد که نامه رسول پناه برای تصمیم گیری خطاب به مدیران ارشد سازمان صدا و سیما خواهد بود.

با توجه به شرایطی که رسول پناه برای حضورش در این برنامه در نظر گرفته بود، بعید است شاهد حضور او در برنامه فوتبال برتر باشیم. آنچه مشخص است جعفر سمیعی در زمانی که مدیرعامل باشگاه بود شاید به اندازه انگشتان یک دست در برنامه های تلویزیونی حضور نداشت و ارتباط نزدیکی با رسانه ها نداشت. مجید صدری مدیر فعلی باشگاه پرسپولیس که رابطه نزدیکی با یحیی گل محمدی دارد قطعا مناظره با رسول پناه را نمی پذیرد. یحیی گل محمدی به خصوص در این مدت قطعا دوست نداشت با رسول پناه روبرو شود و کار این دو یعنی رسول پناه و گل محمدی به دادگاه کشیده شد و گل محمدی از رسول پناه شکایت کرد.

به نظر می رسد تلاش های رسول پناه برای حضور در تلویزیون با توجه به شرایطی که وی در نظر گرفته است هرگز به نتیجه نمی رسد.

باید دید در روزهای آینده سرمربی سابق و فعلی پرسپولیس در کنار سرمربی این تیم چه پاسخی به دعوت رسول پناه خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید