مدیرکل امنیتی وزارت میراث فرهنگی منصوب شد

زمان: 17:24
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774645

وزیر میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی در دو دستور جداگانه مدیرکل حراست و مدیرکل دفتر اجرا ، بازرسی و تجدیدنظر را منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی ، سید عزت الله ضرغامی امروز شنبه 17 مهرماه در دو دستور جداگانه وحید سلطانی را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل امنیتی وزارت میراث ، گردشگری و صنایع دستی و منصوب کرد. میسام آسوپا به عنوان مدیر کل دفتر کارآمدی ، تأیید و پاسخگویی. منصوب.

جمله ضرغامی خطاب به وحید سلطانی است:

“با توجه به شایستگی های شخصی و تجربه ارزشمند جنابعالی ، بدینوسیله به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل امنیتی وزارت میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی منصوب می شوید.

مأموریت های متنوع ، وسیع و حساس در وزارتخانه و نیاز به حفاظت از نقاط قوت و توانمندی های ارزشمند در این زمینه ، مستلزم برنامه ریزی و استفاده از همه قابلیت های سازمانی برای نظارت دقیق بر فعالیت ها و نظارت بر انحرافات احتمالی است.

نظارت علمی و دلسوزانه و اطلاع از اصلاحات به موقع وظیفه عمومی همکاران ، به ویژه وزارت امنیت است ، این استراتژی مهم عنوان رفتار شما خواهد بود.

توفیق جنابعالی را در نیل به اهداف انقلاب اسلامی و مکتب روشنگری امام خمینی (ره) و پیروی از خط فرمان مقام معظم رهبری از خداوند متعال مسئلت می نمایم ».

همچنین در جمله ای دیگر ، مهندس ضرغامی خطاب به میثم آسوپا گفت:

“با توجه به شایستگی های شخصی شما و تجربه مرتبط و تجربه ارزشمند ، شما به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت نتایج بازرسی و پاسخ به شکایات منصوب می شوید. نظارت و بازرسی سازمانی و نظارت بر انحرافات احتمالی از اهداف و رویه های تعیین شده ، نقش بسیار مهمی در موفقیت این وزارتخانه ایفا می کند.

همکاری پیشگیرانه با کلیه ادارات ارتباط مستمر و سازنده با نهادهای نظارتی و ارائه گزارشهای واقع بینانه و به موقع به مدیران و ایجاد مرکز ایمن و دلگرم کننده برای کلیه همکاران در سراسر کشور از وظایف جناب عالی می باشد.

سایر مسئولیت های اداره کل در پیوست ذکر شده است.

توفیق جنابعالی در نیل به اهداف انقلاب اسلامی و مکتب روشنگری امام خمینی (ره) و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری را از خداوند متعال مسئلت می کنم ».

انتهای پیام /

وزیر میراث ، فرهنگ ، گردشگری و صنایع دستی وحید سلطانی را به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل امنیتی منصوب کرد و میثم آسوپا به عنوان مدیرکل دفتر کارایی ، بازرسی و شکایات به تلاشها و فعالیتهای مدیران قبلی پاسخ داد.

دیدگاهتان را بنویسید