مدیریت باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید دست مردم باشد/ علیرغم تاکید و تلاش رئیس جمهور هیچ موفقیتی حاصل نشده است.

ساعت: 12:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799715

سرخابی ها از سال 2015 مجبور به انجام اقدامات حرفه ای شده اند.

سخنگوی دولت گفت: علیرغم تلاش های فراوان و همکاری خوب وزارتخانه های ورزش و جوانان با وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی با نگاه ویژه رئیس جمهور تاکنون موفقیتی حاصل نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت برای حذف تیم های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین و استانداردهای خودش را دارد و آن قوانین در سال 1394 فدراسیون ها، ورزش ها ابلاغ شد. باشگاه ها و دولت باید برای رعایت این استانداردها اقداماتی انجام می دادند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: در این 4-5 ماه دولت جدید یکی از اولویت های وزیر ورزش و جوانان بحث باشگاه ها و مجوز آنها بود. سیدحمید سجادی در این مدت تلاش کرد تا عقب ماندگی 5-6 سال اخیر را به سرعت جبران کند، اما علیرغم تلاش فراوان و همکاری خوب وزارتخانه های ورزش و جوانان با وزارتخانه های اقتصاد و دارایی و سازمان خصوصی سازی، در این مدت تلاش کرد تا عقب ماندگی 5-6 سال گذشته را به سرعت جبران کند. با تاکید ویژه بر رئیس جمهور موفق باشید.

بهادری جهرمی در این خصوص گفت: دولت وظیفه خود می داند از تمامی باشگاه های ورزشی به ویژه باشگاه هایی که هواداران بیشتری دارند حمایت کند. البته نباید از مرحله استیناف AFC در حذف هر دو باشگاه ناامید شد. رهبری این باشگاه های خاص باید مردمی باشد و دولت سیزدهم در این زمینه تلاش زیادی خواهد کرد و کوتاه نمی آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید