مدیریت شکست آموزش و پرورش در اجرای ارزشیابی معلمان

مدیریت شکست آموزش و پرورش در اجرای ارزشیابی معلمان

فاطمه مقصودی گفت: اگر معنی عشق را می دانید این داستان را بشنوید. وزیر محترم آموزش و پرورش، آموزش و پرورش محل نگاه پوپولیستی و دخالت مستقیم در جابجایی مدیریتی نیست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: تبدیل آموزش و پرورش شهر عزیز بروجرد به مافیای شرکای سیاسی، شهری و اجتماعی، تقلب مضحک در انتخابات به منظور استفاده ابزاری از آموزش و پرورش و آموزش و پرورش. اهداف باند، پرونده های زننده برای معلمان و مدیران پاک و مستقل، فشار حداکثری بر مدیران برای استعفا، چانه زنی گسترده با احزاب قدرت و ثروت و استفاده از مربیان به عنوان ابزاری برای پیشبرد اهداف باند و درگیری سیاسی قبیله ای از جمله مواردی است که مشکلات آموزش و پرورش امروز

وی افزود: مگر اینکه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) به صراحت بیان کنند که نگاه و توجه آموزش و پرورش به جریانات سیاسی، جناحی و حزبی سم است و هر گاه این دیدگاه حاکم شود، موجبات بسیاری را فراهم خواهد کرد. خسارت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای وزیر آموزش و پرورش ما از سطح کشوری به سطح منطقه ای تنزل پیدا کرده ایم، زنهار زینت جاده ای بی پایان از این کویر است. برای مربیان باسواد مجربی که به دلیل شکست مدیریت آموزش و پرورش از تحصیل فرار می کنند و فقط منتظر نمره هستند چه برنامه ای دارید؟

مقصودی افزود: شما رتبه بندی را ناقص اجرا کردید و فقط به تعدادی از همکارانی که تصمیم گرفتید رتبه اول را دادید و بقیه را رها کردید. ما دست از این رفتارهای غیرانقلابی نخواهیم برد و مجلس انقلاب با رفتارها و تصمیمات غیرانقلابی برخورد خواهد کرد و ما به فرهنگ و معلمان خود افتخار می کنیم و با جان و دل از جامعه فرهنگیان و معلمان و دانش آموزان پاسداری می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید