مدیریت میدانی اغتشاشات و بحران ها در ایران طرحی از رژیم صهیونیستی است


ساعت: 19:25
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913560

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اغتشاشات و ایجاد بحران در ایران سناریو و طرحی است که از قبل توسط رژیم صهیونیستی و متحدانش تهیه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار حجت الاسلام والمسلمین نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال تضعیف ملت ما و پایبندی به ارزش‌های دینی هستند و ما را حکم خدا کنیم، دشمنان به دنبال محکومیت ما هستند و از تبلیغات خود نهایت استفاده را خواهند کرد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر جامعه و توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد اغتشاش و بی نظمی در ایران برای رسیدن به اهداف تجزیه طلبانه خود افزود: وجود ایران مقتدر و مستقل مورد قبول دولت استکبار و غاصب نیست. بنابراین اسرائیل با طراحی سناریوها و طرح های متعدد و دقیق به دنبال ایجاد آشفتگی و بی نظمی در جامعه و تقابلی بین مردم و نظام است که هرگز به جایی نمی رسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: امروز دشمنان به دنبال تخریب اموال عمومی، ایجاد ناامنی در جامعه و کشتن جوانان ما هستند و از این بابت خوشحال هستند، تلاش زیادی برای حمله کرده اند. انقلاب از جمله، انواع پروژه ها را درباره قیام 1988 ساختند و امیدوار بودند که نظام تغییر کند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: دشمن پس از انجام نقشه ها و توطئه های متعدد به این نتیجه رسید که راه براندازی نظام اتحاد احزاب و گروه های مخالف نظام است اما به جایی نرسیدند. و تمام برنامه های آنها نقش داشت.

وی تاکید کرد: دشمن تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی و واقعی منتشر می کرد و روز به روز به این حجم تبلیغات اضافه می کرد، به عنوان مثال در ایام کرونا سعی در نفوذ در خانواده ها و بحث در مورد موضوعات مهمی مانند تضعیف روحیه، حسادت داشتند. فسق، بی شرمی و بی اعتنایی به ارزش های دینی را برای گمراه کردن خانواده ها و جوانان پرورش دادند.

امام جمعه ایلام با اشاره به حضور حماسی مردم در 22 آبان گفت: حضور آگاهانه و دوراندیشانه مردم ما در راهپیمایی 22 آبان نشان داد که خط مردم از معاندین جداست. هدف مورد اصابت قرار نگرفت و خنثی شد.

حجت الاسلام کریمی با بیان اینکه سکوت مردم در مقابل این جنایات همنشین آنان و خشم خداوند را در پی خواهد داشت، افزود: امروز انفعال مسئولان همکاری با دشمنانی است که قرآن را به آتش کشیدند. .

امام جمعه ایلام در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اقدام متهورانه دولت برای افزایش غنی سازی اورانیوم به 60 درصد اقدامی قابل تقدیر در مقابل افزایش تمایل دشمنان است.

وی تاکید کرد: دشمن این روحیه را دارد که اگر ما را ضعیف دید به ما حمله کند، اگر می خواهیم مذاکره کنیم باید حرف هایمان را از موضع قدرت و اقتدار پشت میز مذاکره به آنها تحمیل کنیم.

امام جماعت ایلام با اشاره به هفته بسیج گفت: خداوند افتخار بسیجی بودن را به ما داده است و در این جایگاه به اسلام و انقلاب اسلامی خدمت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید