مدیر توانمند است و توانایی گرفتن سهام از استان خود را دارد


ساعت: 11:07
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877993

استاندار ایلام گفت: او مدیر است و فرصت دارد سهم خود را از وزارتخانه بگیرد و بیاورد وگرنه سهم استان 15 درصد است که چیزی نیست، 85 درصد در وزارتخانه ها است و همه ادارات کل دارند. سهمی از آن

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارم حسن بهرام نیا، استاندار ایلام در جلسه شورای برنامه ریزی استان که صبح امروز (11 تیرماه) در استانداری ایلام برگزار شد، گفت: حداکثر سهم مالکیت در استان ما 15 درصد است، 85 درصد در وزارتخانه ها متمرکز شده است که در مجموع هر اداره کل. سهم آن 85 درصد است، مدیر باهوشی است که سهم خود را از آن 85 درصدی که متعلق به 31 استان است، می گیرد.

بهرامی گفت: این مدیر یک مدیر است و فرصت دارد سهم خود را از وزارتخانه بگیرد و بیاورد وگرنه سهم استان 15 درصد است که چیزی نیست 85 درصد در وزارتخانه ها است و همه ادارات کل سهم دارند. از آن

استاندار ایلام افزود: یک مدیر توانمند است و توانایی آن را دارد که 85 درصد از سهم استان خود را به دست آورد. تا آنجا نروی، روزه بگیری و اشک نریزی، چیزی به تو نمی دهند. تاکید می کنم مدیران که یکی از معیارهای ارزیابی مدیران ما وزارتخانه ها هستند، هر مدیری باید سهم خود را از وزارتخانه ها به ما اعلام کند.

وی گفت: اگر بخواهیم در همه عرصه های استان تحول ایجاد کنیم، حضور مدیران در مرکز ضروری است و حضور باید همراه با دستاوردهایی باشد که باید هدف مدیران باشد.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید