مذاکرات استقلال یک طرفه و به ضرر ما بود. تمومش کردم / شیمبا رو بذاریم کنار کی بازی کنیم؟!

ساعت: 20:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802573

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: نیمه اول خیلی خوب بودیم و با ذهنی شکست خورده به زمین آمدیم اما متاسفانه از فرصت ها استفاده نکردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد نکونام پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: می دانستیم منتظر اشتباه ما هستند، می توانستیم در نیمه اول بازی را ببریم. می دانستیم که اگر اشتباه کنیم ما را تنبیه می کند و به ما آسیب می رساند. نیمه اول خیلی خوب بودیم و با ذهنی شکست خورده به زمین رفتیم اما متاسفانه از موقعیت ها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به بازیکنانم گفتم که پرسپولیس نمی تواند به ما گل بزند مگر اینکه ما اشتباه کنیم، همان اشتباه رخ داد و دو بازیکن ما از هم جدا شدند و لب هایشان پاره شد. بازیکنان حریف برای بازی جوانمردانه در بازی با فجر هم همین اتفاق برای ما افتاد و بازی را ادامه دادند. من خودم دوست دارم بازی هیجان انگیز باشد و ادامه پیدا کند. ما با یک اشتباه ساده گل خوردیم و بعد پرسپولیس 5 دفاع بازی کرد و ما را مهار کردند. در آن شرایط اگر پاتوسی دقت می کرد می توانست گلزنی کند.

نکونام تاکید کرد: در مجموع تیم من خوب بازی کرد اگرچه شرایط دو تیم برابر نیست اما تیم ما شکست نخورد. از اینکه در آزادی دو بازی را باختیم که حق تیم ما یک امتیاز بود، ناراحتم. امیدوارم با مسابقاتی که داریم در نیم فصل دوم روند بهتری داشته باشیم.

سرمربی فولاد درباره ارزیابی شما از وضعیت فولاد در نیم فصل گفت: به اهداف و عملکردی که مد نظرم بود رسیدیم. ما مشکل بزرگی داریم و امروز باید با دو بازیکن خود یعنی بوهمدان و آبشک با مصدومیت بازی می کردیم. در این شرایط در برخی موقعیت ها تیم ما خالی است و ضربه می زند و نیاز به کمک داریم. در کل نکات لازم را جمع آوری کردیم.

وی در خصوص درگیری لفظی بازیکنان دو تیم گفت: فردا نباید بگوییم نکونام دروغ گفته اما وقتی روی صحنه آمدم خبری نشد و فکر نمی کنم اتفاق خاصی باشد.

نکونام درباره معاوضه حردانی با برخی از بازیکنان استقلال گفت: مذاکراتی که انجام شد یک طرفه و به ضرر تیم ما بود و به همین دلیل موافقت نکردم و تمام شد.

سرمربی فولاد در خصوص تعویض شیمبا با بازیکنان پرسپولیس گفت: در کل تیم ما بازیکنی نیست که بخواهیم بدهیم. اگر شامیبا بازی کنیم با کی بازی کنیم؟ ما 2 سال است که بازیکن جذب نکرده ایم و تیم های دیگر اگر بازیکن نگیرند و گران نباشد صدایی در می آورند. از تیم های دیگر می خواهیم به ما کمک کنند چون نماینده فوتبال ایران در آسیا هستیم و اگر خدای ناکرده نتیجه نگیریم به ضرر فوتبال ایران و سهمیه آن در سال آینده تمام می شود.

وی ادامه داد: وقتی در این مورد با مربیان و مدیرعامل تیم صحبت می کنم به یک سری سوالات می خندم. چگونه بازیکنان را نگیریم؟ مثلا با بازیکنی صحبت کردیم و گفتند بارسلونا می خواهد 18 میلیارد به او بدهد. ما اصلا نمی توانیم آن اعداد را بگیریم و ترجیح می دهیم در این فوتبال هفتم و هشتم باشیم. تیم های دیگر همین قیمت را می پردازند اما ما نمی توانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید