مذاکرات برای بازگشت 2 سرمربی پرسپولیس به ایران

در شرایطی که کمتر از یک هفته از پایان بیست و دومین دوره لیگ برتر می گذرد اما مدیران باشگاه پیک برنامه های خود را برای فصل آینده آغاز کرده اند و به نظر می رسد قصد اتلاف وقت ندارند.

از باشگاه شنیده می شود که 2 الی 3 روز پیش معتبی حسینی در محل دفتر باشگاه با اعضای هیات مدیره دیدار کرد و به زودی برنامه خود را برای فصل آینده ارائه خواهد کرد. با توجه به شرایط فعلی، حسینی گزینه اول باشگاه پیکان برای فصل آینده خواهد بود و احتمال تمدید قرارداد سرمربی 2 فصل اخیر خودروسازان وجود دارد.

از سوی دیگر شنیده ها حاکی از آن است که افشین قطبی و گابریل کالدرون سرمربیان سابق پرسپولیس به باشگاه پیکان پیشنهاد شده اند و به نوعی در حال مذاکره هستند. بحث حضور محمد ربیعی و سیدمهدی رحمتی روی نیمکت این تیم نیز از هفته گذشته به گوش می رسد. با آن حساب اگر به دلایلی معتبی حسینی با این باشگاه به توافق نرسد، این احتمال وجود دارد که مدیران پیکان گزینه های دیگری را انتخاب کنند.

خودروسازان مدعی هستند که فصل گذشته تیمی جوان و ارزان قیمت را به مسابقات اعزام کرده اند، اما باید دید در فصل بیست و سوم نیز همین سیاست را در پیش خواهند گرفت یا شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید