مذاکرات را روز پنجشنبه ادامه خواهیم داد/ پیشنهادات ایران سازنده است

ساعت: 19:22
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790406

وی با بیان اینکه ایران منتظر گام های عملی غرب است، گفت: در دور جدید مذاکرات، ایران پیشنهادات مفید و سازنده زیادی ارائه کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی باقری معاون وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با مقامات روسیه در مسکو گفت: ایران با پیشنهادات مفید و سازنده وارد دور جدیدی از مذاکرات در وین شده است.

باقری با تاکید بر اینکه روابط ایران و روسیه بسیار عالی و در حوزه های مختلف است، گفت: رایزنی ها و رایزنی هایی با روسیه در زمینه های مختلف داریم و پیش از این با مقامات روسیه در مورد مذاکرات وین رایزنی کرده ایم.

وی با بیان اینکه ایران منتظر گام های عملی از سوی غرب است، افزود: در دور جدید مذاکرات در وین نیز به طرق مختلف با روسیه رایزنی کردیم و با ابتکارات جدید و موثر وارد عرصه مذاکره شدیم.

معاون وزیر امور خارجه گفت: این تعامل با طرف چینی نیز وجود داشت، در حاشیه مذاکرات در وین با کشورهای دیگر نیز گفت و گو داشتیم.

حفاری تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دور جدید مذاکرات، پیشنهادات مفید و سازنده بسیاری را در دو موضوع لغو تحریم ها و اقدامات هسته ای ارائه کرد که می تواند روند مذاکرات را به طور جدی پیش ببرد.

وی تاکید کرد: لازم دانستم در این برهه با مقامات روسیه در این زمینه رایزنی کنم تا بتوانیم روز پنجشنبه در فضایی سازنده و آینده نگر به مذاکرات ادامه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید