مراسم ازدواج با حضور 120 زوج جوان در خراسان جنوبی برگزار شد


ساعت: 17:50
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881188

120 زوج جوان خراسان جنوبی به مناسبت هفته ازدواج و سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) گرد هم آمدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از شرقمراسم ازدواج سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) و گرامیداشت هفته ازدواج امروز با حضور 120 زوج از استان خراسان جنوبی و جمعی از مسئولین و خیرین در هتل سپهر برگزار شد. بیرجند.

رئیس ورزش و جوانان خراسان جنوبی در این مراسم از برگزاری 110 برنامه هفته ازدواج در استان خبر داد و افزود: مراکز مشاوره تخصصی شهرستان بیرجند آماده ارائه خدمات رایگان مشاوره ازدواج به جوانان 18 تا 35 سال هستند. .

محمدحسین خسروی ادامه داد: محور اصلی برنامه های این هفته اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی در قالب اجرای مراسم ازدواج برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تکریم زوج ها و فعالان عرصه ازدواج است.

لازم به ذکر است در این جشن که به صورت نمادین مربوط به پیوند یک زوج جوان بود، برخی از فعالان عرصه ازدواج عبارتند از بهترین بانک در پرداخت جوانان، تهیه کننده نمونه جهیزیه، گروه جهادی نمونه. ، قاضی نمونه، خیر نمونه، خبرنگار و بهترین مشاور در امر ازدواج و زوج ایثارگر، زوج ورزشکار، زوج نمونه قرآنی، زوج دانشجو، زوج نمونه توانمند، زوج نمونه روستایی و عشایری با مهریه کم، از زوج دانشجوی نمونه و گرگر تقدیر و تشکر بعمل آمد .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید