مراسم افتتاحیه یکصد و ده مستند نخبه با عنوان «نگین» برگزار می شود.


ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 06/01/1401
کد خبر: 1892054

همزمان با روز بزرگداشت زکریای رازی و روز داروساز، مراسم افتتاحیه یکصد و ده مستند نخبه با عنوان «نگین» با حضور قائم مقام سازمان صداوسیما در سالن اجتماعات صدای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود. صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر رادیو ایران و جمعی از مدیران بنیاد ملی نخبگان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همزمان با روز بزرگداشت زکریای رازی و روز داروساز، مراسم افتتاحیه یکصد و ده مستند نخبه با عنوان «نگین» با حضور معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر صدا و سیما و صداوسیما برگزار می شود. جمعی از مدیران بنیاد ملی نخبگان روز شنبه ۱۴ شهریور در سالن اجتماعات صدای جمهوری اسلامی ایران.

محمدجعفر محمدزاده، مدیر رادیو ایران در این باره گفت: «نگین» پس از تحقیق و نگارش با صدای استاد، جایگاه نخبگان و مفاخر ایرانی در عرصه های علمی، دینی، فلسفه، هنر، محیط زیست و … است. هنرمندان برتر رادیو

وی افزود: از جمله شخصیت های مطرح شده در این مستندها می توان به مرحوم دکتر بدرالزمان قریب، دکتر محمد معین، دکتر غلامحسین مصاحب، دکتر مصطفی چمران، دکتر روزبه زنجانی، دکتر مرتضی شیخ، دکتر منوچهر دوایی، دکتر. جعفر ابراهیمی شهید استاد محمدتقی فاطمی، دکتر تقی رازی، دکتر علی زرگری، دکتر پرویز کردوانی، امیرحسین فردی، محمدرضا حکیمی، دکتر ادیب سلطانی، دکتر مهدی بلالی و شهید احمدی ذکر کردند.

مدیر رادیو ایران همچنین گفت: در مراسم افتتاحیه یکصد و ده مستند ناگین نیز بررسی فعالیت های برنامه ای رادیو ایران برای ستارگان ایران از جمله برنامه های «جرفا»، «باغ» انجام شد. هنر»، «پلاک هشت»، «سیمای فرزانگان» و «خاص باش» و در بخشی دیگر از این مراسم از برنامه سازان و نویسندگان این برنامه رادیویی تجلیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید