مراسم تحلیف نماینده ویژه رئیس جمهور در افغانستان برگزار شد

ساعت: 23:05
ارسال شده در: 1400/08/03
کد خبر: 1778988

مراسم افتتاحیه نماینده ویژه رئیس جمهور در افغانستان با حضور وزیر امور خارجه کشورمان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تحلیف حسن کاظمی کومی نماینده ویژه جمهوری اسلامی ایران در افغانستان و ارزیابی تلاش های محمد ابراهیم طاهریان نماینده ویژه وزیر امور خارجه در افغانستان با حضور حسین امیرعبداللهیان برگزار شد. ، وزیر امور خارجه.

در این مراسم که با حضور معاونان وزیر امور خارجه و برخی از شخصیت های کشوری و لشکری ​​برگزار شد، امیر عبدالاحیان با اشاره به سوابق دیپلماتیک حسن کاظمی گامی به عنوان سفیر ایران در ایران، عراق و سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در هرات، از خدمات ارزنده محمد ابراهیم طاهریان قدردانی کرد. . انتخاب شایسته از سوی رئیس جمهور.

وزیر امور خارجه ایران با تاکید بر تسلط حسن کاظمی گمی بر افغانستان و حضور و تایید وی در وزارت امور خارجه، ابراز امیدواری کرد که این انتخابات تکمیل کننده روند درستی باشد که در مورد افغانستان اتخاذ شده است.

حسن کاظمی گمی همچنین با اشاره به اقدامات ریاست جمهوری در انتصاب نیروهای ویژه، به چشم انداز استراتژیک دولت سیزدهم برای افغانستان و استفاده از همه فرصت های منطقه ای و بین المللی برای برقراری ثبات و امنیت در افغانستان و ایجاد دولت فراگیر در آن کشور اشاره کرد. نماینده افغانستان و برنامه هایی را برای اجرای نقشه راه جامع برای افغانستان ذکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید