مراسم ترحیم فاطمیه در 700 مسجد لرستان برگزار می شود

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793248

واحدی گفت: عزاداری ایام فاطمیه در 700 مسجد لرستان برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسین واحدی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: برای مراسم عزاداری فاطمیه از مدت ها قبل برنامه ریزی های لازم انجام شده و یکی از برنامه ها برگزاری این عزاداری در 700 مسجد لرستان است.

وی افزود: همچنین 300 هیئت مذهبی برای اجرای ویژه برنامه های عزاداری ایام فاطمیه در دهه اول و دوم فعال شده است. البته بیشتر برنامه ها در دهه دوم برگزار می شود.»

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: از دیگر برنامه های این مناسبت اعزام 100 مبلغ به استان است که در بخش های مختلف سبک زندگی اسلامی، مدرسه حاج قاسم و تبیین دین فعالیت می کنند.

وی با اشاره به مصادف شدن ایام فاطمیه و سالروز شهادت شهید سلیمانی تصریح کرد: شعار محوری امسال «ذکر یا فاطمة سربند سلیمانی» است که به معرفی مکتب و سبک زندگی حاج قاسم می پردازد. حضرت فاطمه (علیها السلام).

واحدی از پویش نمایشی خبر داد و گفت: در این پویش عملیات حاج قاسم در نظر گرفته شده است که در شهرهای الیقدرز، بروجرد، هرم آباد و دورود انجام می شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه بیش از 40 برنامه همزمان با ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی اجرا می شود، افزود: به.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید