مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست فدراسیون فوتبال / تقدیر از نگی پور و تقدیم خمیسی

ساعت: 13:04
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790315

مراسم تودیع و معارفه رئیس حراست فدراسیون فوتبال با حضور رئیس فدراسیون و مسئول حراست وزارت ورزش و جوانان در تالار روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; جلسه تودیع و معارفه رئیس حراست فدراسیون فوتبال با حضور شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، حسن کامرانی فر دبیرکل، شهره موسوی ، نایب رئیس بانوان و کانون مدیران روابط عمومی فدراسیون فوتبال.

در ابتدای این جلسه مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نکاتی در رابطه با لزوم وجود نهاد حراست در سازمان ها و فدراسیون های کشوری خاطرنشان کرد: حراست باید در 3 دستگاه حضور فعال داشته باشد؛ در این راستا حراست باید در سه دستگاه حضور فعال داشته باشد.

2- حفاظت از اسناد و تجهیزات

2- حفاظت شخصی

3- حفاظت از فناوری اطلاعات

سپس مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان از عملکرد خوب رضا نگی پور رئیس سابق حراست فدراسیون فوتبال تشکر کرد و برای محمدحسین حامیسی رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال آرزوی موفقیت کرد.

شهاب الدین عزیزی کارمند رئیس فدراسیون فوتبال با قدردانی از زحمات رضا نگی پور به عنوان رئیس فدراسیون، همکاری رئیس سابق فدراسیون را تجربه ای مطلوب بیان کرد. وی همچنین برای این مدیر در سمت جدید مدیرکل تشریفات نهاد ریاست جمهوری آرزوی موفقیت کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین به سابقه حمیسی در عرصه امنیتی و حضور مجدد وی در فدراسیون فوتبال اشاره کرد و تاکید کرد: بدون شک نگاه ما در فدراسیون تعامل همه جانبه با وزارت ورزش و جوانان است و از حمایت ها قدردانی می کنیم. وزارت ورزش.» اینکه آقای خمیسی در زمانی که مجبور به بازگشت به این سمت شد مجبور به بازگشت به این سمت شد و دفاع وزارت ورزش نیز این اتفاق را تایید کرد، نشان از این دارد که در دوره قبل قطعا منشا اتفاقات خوبی بودند. برای فدراسیون راضی هستند.

رضا نگی پور مدیر سابق حراست فدراسیون فوتبال حضور خود در فدراسیون فوتبال را یکی از بهترین تجربیات کاری خود عنوان کرد و از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و همکارانش در حوزه دفاعی فدراسیون تشکر کرد. محمدحسین خمیسی، رئیس جدید حراست فدراسیون فوتبال نیز از اعتماد به نفس جدید فدراسیون تشکر کرد.

در پایان رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس حراست وزارت ورزش با اهدای لوح سپاس از زحمات رضا نگی پور قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید