مراسم خواستگاری در حافظیه شیراز تاثیر خود را گذاشت

بر اساس تصمیم مقامات قضایی امروز مدیر مجتمع حافظیه و دو نفر که خلاف شرع و موازین رفتار کرده اند منصوب می شوند و مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز اجازه حضور در این مجتمع را ندارد. دفتر تا روشن شدن پرونده

مدتی پیش پس از انتشار عکس هایی از مسابقات دوومیدانی شیراز و حضور بانوان محجبه در این مسابقات، در حاشیه روز شیراز، صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی از سمت خود استعفا داد.

فرماندار شیراز نیز این اقدام را خلاف عرف جامعه ایرانی- اسلامی در جوار آرامگاه حافظ دانست و تاکید کرد: با هرگونه اقدام در جهت ترویج و اشاعه تنبلی و هنجارشکنی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

محمدهادی ایمانیه از برخورد قاطع با تنبلی، رفتارهای سازمان یافته و قانون شکنانه در شیراز و کل فارس خبر داد و افزود: به هیچ وجه و با عوامل و عناصری که در شیراز و استان فارس انجام می شود اجازه رفتار قانون شکنی و غیرقانونی را نخواهیم داد. تلاش سازمان ها برای ترویج تنبلی و فساد، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه ای از اقدامات منفی و مثبت در رابطه با فرهنگ عفاف و حجاب در فارس اجرا شده و نهادهای فرهنگی اقدامات مناسبی را در استان انجام داده اند.

ایمانیه تصریح کرد: در حوزه عفاف و حجاب برنامه ریزی و ایجاد آرامش، تذکرات در قالب های مختلف و طرح های نظارتی و نظام مردمی، اما به حساب حرکت های سازمان یافته و یا اصرار بر شکستن حیا و رویارویی صورت گرفته است. قوانین و مقررات دارند، این جداست.

دیدگاهتان را بنویسید