مراسم «دلدادگان حسینی» در 107 نقطه استان قزوین برگزار می شود


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۳
کد خبر: 1897337

حجت الاسلام یوسف پورارین گفت: با تلاش های صورت گرفته مراسم مداحان حسینی در روز اربعین در 107 ناحیه استان قزوین برگزار می شود و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح قزوین ، حجت الاسلام یوسف پورارین در جلسه هماهنگی برنامه های مراسم ویژه شیفتگان حسینی و فعالیت موکب ها در راهپیمایی جاماندگان اربعین که صبح امروز در ساعت 14 برگزار شد، گفت: سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی قزوین که همایش محبان حسینی به همت پیاده روی مردم قزوین در روز اربعین و گرامیداشت این حرکت عظیم در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته مراسم یاران حسینی در روز اربعین در 107 ناحیه استان قزوین برگزار می شود و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: با توجه به شرایط باید جدیت گرفت تا با برپایی موکب های مختلف در سطح استان و در مسیر پیاده روی در روز اربعین خدمات رسانی به مردم را بیشتر کرد تا شاهد خدمت رسانی مناسب باشیم. از داغدیدگان در آن روز

وی رویکرد حاکم بر پیاده روی و مراسم یاران حسینی را تبلیغی عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین در نهضت عظیم اربعین است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پورارین ادامه داد: موکب ها باید در کنار پذیرایی به فکر نرم افزار فرهنگی و توضیحی برای ارائه به مردم باشند و برای این امر برنامه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه حرکت تبیین، دسیسه دشمن را خنثی می کند، گفت: یکی از خدماتی که می توان در قالب موکب به مردم کرد خدمات فکری و فرهنگی است و نباید از این گونه خدمات غافل شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: هر مجموعه ای که می تواند در امور تبیینی و جهادی ایفای نقش کند باید در روز اربعین در محل کار باشد تا بتوانیم رسالت خود را به درستی انجام دهیم.

وی در پایان یادآور شد: هر زمان که نیاز به گروه های مردمی در میدان انقلاب داشتند، کار به خوبی و به بهترین نحو پیش رفت و امیدواریم راهپیمایی یاران حسینی نیز با مشارکت گروه های مردمی به بهترین نحو عملیاتی شود. مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید