مراسم کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در حاجی آباد/ واگذاری 1600 قطعه 400 متری مسکونی به مردم حاجی آباد در قالب طرح نهضت ملی


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914923

دوستی گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص تامین مسکن مردم، طرح نهضت ملی مسکن امروز در شهرستان حاجی آباد کلید خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ صبح امروز مراسم کلنگ زنی پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی آباد با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجه الاسلام شریفی، امام جمعه استاندار و جمعی از مردم و به مساحت 18 هکتار برگزار شد. زمینی در قالب 1600 واحد آپارتمان 400 متری آماده واگذاری به متقاضیان مسکن ملی می باشد.

مهندس دوستی در حاشیه این مراسم گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص مسکن مردم، طرح نهضت ملی مسکن امروز در شهرستان حاجی آباد کلید خورد.

وی افزود: 18 هکتار زمین برای این منظور در حاجی آباد در نظر گرفته شده و یک هزار و 600 واحد آپارتمان در قطعات 400 متری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: زیرساخت های مورد نیاز این زمین فراهم است، سایت از بهمن ماه برای ثبت نام از متقاضیان باز می شود و مردم حاجی آباد می توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: دولت برای ساخت مسکن در قالب ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت های لازم در کنار مردم است، بنابراین مردم باید از این فرصت بسیار خوب برای ساخت مسکن استفاده کنند.

استاندار هرمزگان در این مراسم با توجه به کمبود زمین در شهرستان حاجی آباد خواستار برنامه ریزی و اقدام برای ایمن سازی زمین مورد نیاز شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید