مراسم یادبود آیت الله علامه حسن زاده آملی در قم برگزار می شود


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1301/07/18
کد خبر: 1902391

علامه حسن زاده آملی دبیر ستاد سوگواره با اشاره به اینکه حدود 200 اثر از علامه به یادگار مانده است، گفت: مراسم ترحیم سالک توحید و حکیم انقلابی علامه حسن زاده آملی 30 مهرماه در مدرسه دارالشفاء برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام حسن رمضانی خراسانی در نشست خبری مراسم بزرگداشت استاد علامه حسن زاده آملی با بیان اینکه یک سال از رحلت علامه می گذرد، گفت: تجلیل از سالک توحید و حکیم انقلابی علامه حسن زاده آملی برگزار می شود. در بهترین مرد برگزار شد.
وی ادامه داد: 20 مرکز علمی، حوزوی و دانشگاهی ما را در برگزاری این رویداد یاری می کنند که در راس همه آنها دفتر مقام معظم رهبری در قم قرار دارد.
علامه حسن زاده آملی دبیر هیات علمی با اشاره به ممتاز استاد در این برنامه گفت: این نشست علمی روز پنجشنبه 30 مهرماه از ساعت 9 الی 11:30 در مرکز همایش های دارالمدرسه برگزار می شود. شفا.
وی افزود: در این یادداشت ویژه نامه تهیه شده توسط افق خوجه فاش می شود. همچنین کتاب نقد و بررسی آثار استاد و کتاب جدید در اندیشه حسن زاده آملی و یادداشتی مشتمل بر مصاحبه شاگردان استاد ارائه خواهد شد.
رمضانی با اشاره به اینکه این همایش با پیام تصویری آیت الله جوادی آغاز می شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم برنامه ای با عنوان گفتگوی چهار تن از شاگردان استاد پیرامون اندیشه های استاد نیز برگزار می شود.
وی افزود: همچنین در این برنامه کلیپ های مختلفی درباره معلم پخش می شود که یکی از این کلیپ ها با عنوان علامه و انقلاب سلامی یا علامه و رهبری است.
علامه حسن زاده آملی دبیر ستاد نکودش با اشاره به اینکه اختتامیه نکودش با سخنرانی محمدجواد لاریجانی خواهد بود، اظهار داشت: سعی کردیم آیت الله جوادی را به عنوان سخنران افتتاحیه داشته باشیم و به دلیل مشکلاتی از ایشان استفاده خواهیم کرد. پیام تصویری، اما در صورت امکان از گفتار شخصیت دیگری استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: از استاد علامه حسن زاده آملی حدود 200 اثر اعم از کتاب، مقاله و رساله به جای مانده که برخی از آنها منتشر و برخی دیگر منتشر نشده است. البته خلاصه این آثار با عنوان میراث ماندگار در اختیار کتابخانه ملی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید