مراسم 22 بهمن در سراسر ایران شناخت دولت و تیم مذاکره کننده در قطعنامه نهایی

قطعنامه نهایی مراسم 22 بهمن یا محکومیت مواضع مقامات ارشد غربی در خصوص مبانی دفاعی ایران و ارزیابی تلاش تیم مذاکره کننده برای پیروی از مبانی رهبری و توجه به قوانین مجلس شورای اسلامی با تکیه بر عزم تزلزل ناپذیر کشور.تاکید شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

جهت اطلاع و اطلاع از اطلاعات و اطلاعات و اطلاع از موضوع 3) \ ت

پس هرگز وزن کم نکنید یا دشمنان را به صلحی تحقیرآمیز دعوت نکنید تا زمانی که عالی هستید.

و خداوند با شماست و از پاداش اعمالتان کم نمی کند!

حمد و ثنای اقدس وحدانیت خداوند متعال که در چنین روزی به نام مقدس «یومله» مزین شد و جمهوری اسلامی ایران با قیام ملت، اولین حکومت قرآنی را برپا کرد. عصر غیبت و تحت الشعاع عنایات اسلام و ولایت، رهبری نبوی حضرت امام خمینی (ره) حماسه ای بی بدیل آفرید و در پرتو آن محرومان و مستضعفان را بهروزی و رستگاری بخشید و 22 هجری قمری را مبدل کرد. باخمن به طلوع رهایی و رستگاری سایر ملل.

اکنون در اوایل چهل و چهارمین بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، گفتمان انقلاب اسلامی با گسترش محور مقاومت و رویارویی با نظام استکباری، سر جدیدی را در جهان قرار داده و هندسه قدرت و قدرت را تغییر می دهد. دروازه های تمدن نوین اسلامی را فتح می کند. به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی). اسلام و وفاداری به وکیل بزرگ و مقتدای انقلاب اسلامی و روح مطهر شهدای این راه نورانی به برکت سالروز پیروزی انقلاب از ولادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) به ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام). ما باخمن را به عنوان یک عید بزرگ ملی جشن می گیریم و با فریاد توحیدی «الله اکبر – رهبر خامنه ای» و فریاد «مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل» اعلام می کنیم.

1- ملت شهیدپرور و خداجوی ایران اسلامی با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و با توجه به بصیرت انقلابی خود دریافته است که دشمن کج خلق و بدخواه در صدد حمله غرور آفرین و سوء استفاده از یک رسانه است. دیکتاتوری در مناطق مختلف. از این رو از تمامی دستگاه های ذیربط به ویژه رسانه ملی و همچنین اندیشمندان، نویسندگان و افسران جنگ نرم می خواهیم که در جهاد گسترده ترفندهای دشمنان را برملا کرده و مردم ایران، نسل جوان و جامعه مسلمانان و مسلمانان را آواره کنند. جهان انقلاب اسلامی

2- ادامه راه روشن انقلاب اسلامی، یادگیری و عمل، گام دوم انقلاب است و با جهاد تبیین به عنوان یک واجب قطعی و فوری می توان به اوج شناخت نیاز لحظه و قله های بلند آن رسید. و افزایش عرصه های علمی نظامی، فناوری و اقتصادی.نظامی و بویژه اجرای کامل حقوق هسته ای ملت ایران و تقویت روزافزون صنایع دفاعی و موشکی، همگی خواسته و در عین حال تلاش های مذاکره کنندگان ارشد را محکوم می کند. درباره مبانی دفاعی ایران تیم مذاکره کننده ما امر مسلمین هستیم و به قوانین مجلس شورای اسلامی توجه داریم با اتکا به عزم تزلزل ناپذیر جوانان انقلابی و وفادار کشور برای فتح قله های پیشرفت و توسعه کشور.

3- با توجه به تحقق اقتصاد مقاومتی در سایه جهش و جهاد تولید به عنوان تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور و خواستار جدی و تاکید بر تلاش مضاعف مسئولان، قانونگذاران و دستگاه های اجرایی برای حمایت و بازدارندگی، استدعا داریم. تولیدکنندگان برای ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و این مهم را در سایه توجه افسران و رزمندگان جنگ اقتصادی یعنی کارآفرینان و کارگران میسر می کنیم. ما شرکت کنندگان در این حماسه ملی خود را موظف به استفاده از کالاهای بومی برای حمایت از اشتغال و رفع بیکاری جوانان می دانیم و از هموطنان عزیز به رعایت اصلاح الگوی مصرف و حمایت از کار و کالای ایرانی برای دستیابی به پیشرفت دعوت می کنیم. نظام اسلامی. یک قدم بردار.

4- تاکید بار دیگر بر حفظ وحدت ملی و پرهیز از هرگونه اقدام تفرقه افکنانه و سرکش در داخل و خارج جریانات و حمایت همه جانبه از همبستگی جهان اسلام و جبهه مقاومت در دفاع از فلسطین و قدس اشغالی. به عنوان اولین مسئله مسلمین . جنایات وحشیانه رژیم ارتجاعی آل سعود و متحدانش در یمن و سکوت جامعه جهانی و شاکی حقوق بشر را محکوم می کنیم.

5 ناامیدی در کشور بر حل مشکلات معیشتی تاکید داریم.

6. ما ملت انقلابی و استکبار ضمن حمایت از رویکرد جدید دولت برای ایجاد توازن در تعامل با کشورها و آگاهی کامل از نقشه های شوم شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار و آگاهی از جنگ شناختی و رسانه های دشمن، هرگونه مداخله را انجام می دهیم. و سوء ظن و نابودی نظام مقدس. ما جمهوری اسلامی را یک تخیل می دانیم و از پیشرفت ها و دستاوردهای بزرگ علم و فناوری، نظامی، امنیتی و سیاسی حمایت قاطعانه می کنیم و آمادگی خود را برای جانفشانی و حفظ جان خود در برابر هر تهدید احتمالی اعلام می داریم.

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا بر شما باد

22 توسط باخمن 1400

دل نوشته ای برای شهید سلیمانی در مراسم بیست و دوم بخمن

در دومین مراسم 22 بچمن که بدون حضور شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، معترضان در میدان انقلاب در قالب دلنوشته هایی با این شهید صحبت کردند و از وی تجلیل کردند.

استفاده از 3 پرنده برای ثبت عکس های هوایی باخمن در 22 مارس

مراسم تهران به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از شبکه سه سیما پخش می شود.

مهرداد عظیمی رئیس مرکز فنی و تولیدی سازمان صدا و سیما با اعلام این خبر افزود: 10 واحد سیار و استفاده از اتصالات و فیبر برای پوشش این مراسم در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از استفاده از سه پرنده برای عکاسی هوایی از حضور حماسی مردم (در قالب خودرو و موتورسیکلت) در بیست و دومین باخمن خبر داد.

گل در طول مسیر پیاده روی با هلیکوپتر

مسیر 22 باخمن تهران توسط بالگرد گلوله باران شد.

به گزارش ایسنا، این مراسم 22 بهمن ماه ساعت 9:30 صبح در حدود 1500 شهر و بیش از 3000 روستای کشور برگزار شد.

این مراسم در تهران و همه شهرها با لباس قرمز مانند ماشین خانوادگی و موتور سیکلت برگزار شد و در شهرهای دیگر نیز راهپیمایی محدودی برگزار شد.

رسانه های خارجی مقیم با حدود 200 خبرنگار و تصویربردار و بیش از 6300 عامل رسانه داخلی (در مجموع بالغ بر 6500 خبرنگار، عکاس و فیلمبردار) مراسم 22 بهمن را در سراسر کشور پوشش می دهند. همچنین تمامی شبکه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی شامل بیش از 350 گروه خبری و تمامی شبکه های خارجی و جام جم در تهران و تمامی شبکه های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی مراسم 22 بهمن را به صورت زنده پوشش می دهند.

در تهران مردم در دوازده مسیر در قالب خودرو و موتور سیکلت به میدان آزادی سفر خواهند کرد. این مراسم در میدان آزادی از ساعت 9:30 صبح با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و اجرای سرود رسمی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد. پرواز بالن و کاغذهای رنگی از برج آزادی و اجرای جلوه های ویژه، بیرون راندن چتربازان از نیروهای مسلح و برگزاری نمایش هوایی، اجرای سرود توسط سربازان جمهوری اسلامی ایران، مداحی میثم متی و قرائت بیست و دومین قطعنامه ملی باخمن 1400 از جمله این برنامه هاست. برنامه ها.که در میدان آزادی انجام شد.

مسیرهای دوازده گانه کمپین 22 باخمن 1400 در تهران به شرح زیر است:

مسیر شماره یک (موتوری)

مسجد امام حسین (ع)، میدان امام حسین (ع)، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره دو (خودرو)

مسجد ابوذر، میدان ابوذر، خیابان ابوذر، خیابان شهید آیت الله سعیدی، میدان آزادی

مسیر شماره سه (با ماشین)

میدان آزادی، میدان معلم، خیابان تهتی، خیابان شهید آیت الله سعیدی، خیابان شهید عاجی، مسجد امام هادی (ع)

مسیر شماره چهار (موتوری)

مسجد دارالسلام، میدان منیری، خیابان شهید معیاری، خیابان کارگر، میدان انقلاب، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره پنج (موتوری)

میدان آزادی، خیابان انقلاب، خیابان آزادی، خیابان انقلاب، خیابان شهید آیت الله مفتک، خیابان تایر، هفتم، مسجد الجواد(ع)

مسیر شماره شش (موتوری)

میدان آزادی، خیابان آزادی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان کارگر شمالی، مسجد حضرت امیر(ع)

مسیر شماره هفت (موتوری)

مسجد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان ستارخان، خیابان شادمر، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره هشت (موتوری)

مسجد حضرت حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خیابان رودکی، خیابان آزادی، میدان آزادی

مسیر شماره نه (با ماشین)

میدان آزادی، خیابان محمدعلی جینا، فلکه دوم صادقیه، خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی، مسجد امام سجاد(ع)

مسیر شماره ده (با ماشین)

میدان آزادی، خیابان محمدعلی جینا، فلکه دوم صادقی، مسجد امام جعفر صادق (علیه السلام)

مسیر شماره یازده (با ماشین)

مسجد رسول اکرم (صلی الله علیه و آله)، تهرانسر، بلوار شاهد، بلوار گلها، بزرگراه فتح، میدان فتح، خیابان آیت الله سعیدی، میدان آزادی.

مسیر شماره دوازده (با ماشین)

میدان آزادی، خیابان محمدعلی جینا، فلکه دوم صادقی، بلوار آیت الله کاشانی، مسجد نظاممفی

دیدگاهتان را بنویسید