مراقب خودت باش به هر حال


ساعت: 14:26
تاریخ ارسال: 05/04/1401
کد خبر: 1885628

اعضای تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ظهر امروز با علیرضا دبیر فدراسیون کشتی دیدار کردند و یک روز قبل از اعزام به مسابقات جهانی ایتالیا.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در ابتدای این دیدار مجید ترکان سرمربی این تیم گزارشی از روند آماده سازی برای حضور در مسابقات جهانی ارائه کرد.

علیرضا دبیر نیز با بیان اینکه باید از همه لحاظ مراقب خود باشید، گفت: نتایج کسب شده و اتفاقاتی که در مسابقات آسیایی بحرین افتاد را فراموش کنید و روی مسابقات جهانی تمرکز کنید.
وی ادامه داد: زمانی که کشتی گیر به تشک می رود نیاز به آمادگی جسمانی، روحی و روانی دارد پس خوب استراحت کنید و به موفقیت فکر کنید.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: در رده جوانان به مدال آوری فکر نمی کنیم اما وقتی پیراهن مقدس تیم ملی را بر تن می کنی نماینده بیش از 80 میلیون ایرانی هستی و باید بهترین نتیجه را کسب کنی. همه چیز را کوتاه نگذارید.»
وی افزود: کشتی گیر کم کار معروف است، کشتی گیر که تلاش کرد اما ناکام ماند. پس اگر تمام تلاش خود را می کنید و شکست می خورید، ناراحت نشوید و این فرصت را دارید که در زمینه های زیر آن را جبران کنید.
دبیر خطاب به کادر فنی این تیم گفت: اتفاقاتی که در بحرین افتاد نباید تکرار شود و باید از آنها درس گرفت و تمام تمرکز خود را معطوف مسابقات جهانی و حضور موفق کشتی گیران روی تشک کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هر کدام از شما که در اینجا حضور دارید راه سختی را پیموده اید و خانواده ها، مربیان و انتخاب کنندگان تیم ملی برای شما زحمت کشیده اند، باز هم تاکید می کنم که هدف اصلی شما باید مدال باشد.طلا در المپیک. ، اما برای رسیدن به این هدف باید از زمین های کوچکتر شروع کنید و قهرمانی جهان ایتالیا آغازی برای شما در مبارزه است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید