مربیان خارجی امیدها را به اردو راه نمی دهند


ساعت: 18:00
تاریخ ارسال: 05/10/1401
کد خبر: 1887155

مدیر تیم امید ایران درباره شرایط این تیم گفت: نگران آینده این تیم هستم که بتوانیم به هدف خود که حضور در المپیک پاریس است برسیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز فاطمی سرپرست تیم امید ایران از دلایل محرومیت تیم امید ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت. 20 روز پیش با مربیان و مدیران تیم هماهنگی های لازم را انجام داده بودم تا 5-6 بازیکن تاثیرگذار اضافه شوند و اصلا انتظار نداشتیم که بیایند. از سوی دیگر، تست کرونای تعدادی از اعضای کادرفنی و بازیکنان مثبت بوده است. یکی از بازیکنان در اردوی تراکتورسازی ترکیه مصدوم شد و نتوانست در این مسابقات شرکت کند. در این مسابقات یک روز در میان یک مسابقه داریم و با این شرایط مهدی مهدوی کیا برای حفظ سلامتی بازیکنان باقیمانده تصمیم گرفت این مسابقات را لغو کند.

سرمربی تیم امید ایران با اشاره به عدم همکاری باشگاه ها گفت: این موضوع در فیفادی قانونی نیست و باشگاه ها نمی توانند بازیکن اعزام کنند اما از نظر معرفتی وقتی بحث ملی به وسط می رسد انتظار داریم. بازی های ملی اولویت همه باشد. تیم هایی که چند بازیکن برتر دارند نباید امید خود را به یک بازیکن از دست بدهند زیرا بازیکن یک تیم در یک هفته ضربه نمی زند. به نظر من این بحث فکری باید حل شود و بازیکنان اخراج شوند. این رقابت بین المللی می تواند در تشکیل تیم کمک زیادی به ما کند.

وی افزود: ما در این مورد بسیار قاطع بوده ایم و برای بازیکنان دعوت نامه ارسال کرده ایم که به هیئت های فوتبال استان نیز مراجعه کرده اند. از روزی که اعلام شد با سرپرستان و مربیان در تماس بودیم و قول حضور داده بودیم، اما بیشتر آنها مربی خارجی دارند و چون این موضوع در فیفا مطرح نشده اجازه حضور به آنها را نمی دهند.

فاطمی از آینده تیم امید ابراز نگرانی کرد و گفت: نگران آینده این تیم هستم. اگر بخواهیم فقط در فیفادی اردو بزنیم این تیم درست شکل نمی گیرد تا بتوانیم به هدفمان که حضور در المپیک پاریس است برسیم. قبول دارم که باشگاه ها برای این بازیکنان خیلی کار می کنند، اما باید بتوانیم روی این بازیکنان حساب کنیم و این موضوع نیازمند تدابیر و دخالت فدراسیون است.

وی در خصوص پرداخت نشدن هزینه هتل و تاخیر بازیکنان در هتل، خاطرنشان کرد: مشکل چندانی نبود و حتی در باشگاه ها هم قبول دارند که اول بروند. هیچ مغایرتی وجود نداشت و انصراف ما خیلی ناگهانی بود و از طرفی ساعت کاری ما تمام شده بود و پرداخت برخی هزینه ها از طرف فدراسیون فوتبال زمان نیاز به زمان داشت. اتفاقا میرشاد مجدی رئیس فدراسیون بلافاصله دستور داد و اقدام شد.



دیدگاهتان را بنویسید