مربی خیلی زود ستاره های قرمز را صدا زد!

مربی خیلی زود ستاره های قرمز را صدا زد!

نقش کریستیانو رونالدو هنوز مشخص نیست. فوق ستاره 37 ساله پرتغالی پس از ناکامی منچستریونایتد در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا درخواست جدایی از این تیم را داده است اما هنوز با مدیران باشگاه برای جدایی به توافق نرسیده است. تنهاچ که اولین سرمربی منچستریونایتد در 101 سال گذشته بود که در هر دو بازی ابتدایی خود شکست خورد، اصرار داشت که رونالدو فروشی نیست و او را در برنامه های فصل خود می خواهد.

اما اتلتیک ادعا می کند که مربی 52 ساله اکنون نظر خود را تغییر داده و آماده است تا با جدایی رونالدو موافقت کند و دلیل آن سازگاری دشوار او با تیم پس از غیبت در تور پیش فصل است. این گزارش مدعی است که رونالدو از زمان بازگشت به تیم، روزهای زیادی را صرف غذا خوردن در اتاق غذاخوری کرده است. او همچنین مکرراً دیده شد که دستانش را به نشانه نارضایتی تکان می‌داد و در مخالفت با رویکرد اجباری تنهاچ بحث می‌کرد. در حالی که رونالدو خیلی خوب تمرین می کرد اما بعد از آخرین بازی و حاضر به تشویق هواداران نشد، با استیو مک کلارن صحبت هایی را انجام داد و به نظر می رسد روحیه او روی رختکن تیم تاثیر منفی می گذارد.

با این حال، یونایتد پیشنهاد فسخ قرارداد رونالدو را رد کرد و بار دیگر تاکید کرد که او در این باشگاه خواهد ماند. اتلتیک می‌گوید یونایتد با فروش رونالدو موافقت خواهد کرد در صورتی که بتواند گزینه جدیدی را در خط حمله بخرد، که در تابستان امسال برای یافتن آن تلاش کرده‌اند و اکنون نیاز آنها با مصدومیت آنتونی مارسیال تشدید شده است.

گزینه های رونالدو نیز کم به نظر می رسد و تعدادی از باشگاه ها با جذب این بازیکن پرتغالی در تابستان امسال مخالف هستند.

یونایتد هفته گذشته پیشنهادی 7.5 میلیون پوندی برای مارکو آرناوتوویچ، مهاجم سابق وستهام و استوک ارائه کرد، قبل از اینکه واکنش هواداران باعث پشیمانی آنها از این پیشنهاد شود. بنجامین سسکو یکی دیگر از اهداف یونایتد بود، اما آنها نتوانستند بازیکن آینده دار لایپزیگ را به خدمت بگیرند، در حالی که آلوارو موراتا گزینه دیگری است.

آنها اکنون از طریق واسطه ها با نمایندگان مائورو ایکاردی مهاجم پی اس جی تماس گرفته اند، در حالی که گفته می شود آنها به دنبال جذب جیمی واردی هستند. واردی دهمین فصل حضور خود را در استادیوم کینگ پاور سپری می کند و باید دید که آیا انتقال به اولدترافورد در این مرحله از دوران حرفه ای او مورد توجه این مهاجم قرار خواهد گرفت یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید