مرحوم اعجایی استاد بی نظیر علوم انسانی بود/ تلاش اصفهان و مسئولان کشوری برای حل مشکلات آب اصفهان.

زمان: 09:35
تاریخ انتشار: 14/9/1400
کد خبر: 1790910

سردار رحیم صفوی با اشاره به آشنایی 40 ساله خود با مرحوم آیت الله اعجایی گفت: مرحوم دکتر جواد اعجایی شاگردی کم نظیر و دنیایی کم ادعا و سخت کوشی بود که با وجود همه مسئولیت ها تغییری در اخلاق و اخلاق نداشت. رفتار – اخلاق.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ سردار یحیی رحیم صفوی پنجشنبه شب در مراسم یادبود مرحوم آیت الله جواد جاجا با اشاره به فعالیت ایشان در علم روان شناسی گفت: این استاد ارجمند و فرزند استاد بی نظیری که در عرصه تعلیم و تربیت و روانشناسی بود، استاد علم را پایه گذاری کرد. ، روانشناسی اسلامی مطرح شد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ادامه داد: این استاد ارجمند با دیدی وسیع به همه چیز در حوزه نگریست و فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی را به کار گرفت.

وی با بیان اینکه دکترای خود را در وین اتریش دریافت کرده است، گفت: از روح مطهرش و ارواح مطهر شهدای اصفهان یاری می طلبم تا آنچه را که در جانم می گذرد از زبانم برسانم و برسانم. قلب.”

رحیم صفوی با اشاره به علم 40 ساله مرحوم آیت الله اعجی گفت: مرحوم دکتر جواد اعجایی شاگردی کم نظیر و عالمی کم فکر و پرتلاش از مسئولیت های اجرایی بودند. هیچ تغییری در اخلاق و رفتار او وجود نداشت. او دچار تکبر نبود و مرد خوبی بود.

وی ادامه داد: ایشان در اندیشه و اندیشه خود احترام به مردم و حفظ سرمایه اجتماعی را یک ارزش می دانستند و نبود آن را نه تنها ضایع می دانستند، بلکه به جوانان نشانی از رشد و آینده ای روشن برای ملت می بخشیدند. کشور.”

رحیم صفوی افزود: با ایجاد مدارس استعدادهای درخشان و مدیریت پدرانه و خردمندانه جمعی از نخبگان جوان، دوره های طلایی را در فضای علمی بین المللی ایجاد کرده است.

رحیم صفوی با اشاره به اغتشاشات اخیر برخی اراذل و اوباش در اصفهان گفت: همشهریان عزیزم، مردم صبور و انقلابی و ولایی اصفهان، راه امام را می دانید، مطمئن باشید همه مسئولان استانی در همه سطوح و مسئولان کشوری. کار و فعالیت های عملی برای رسیدگی به مشکلات کشاورزان مستضعف و مستضعف اصفهان بسیج شده است که نتیجه آن از سوی مسئولان اعلام خواهد شد، هیچ یک از فرزندان شما نیز در تهران مشغول به کار نیستند تا اقدامات عملی تسریع شود.

وی با امید به حل مشکل آب تاکید کرد: این یک موضوع حیاتی است که در ارتباط با زندگی و معیشت انسان ها و مشکلات زیست محیطی و روانی و سلامت انسان در اصفهان، مسائل زیربنایی و امنیتی با دستورات و تدابیر اتخاذ شده و عدالت در بالادست تصمیم گیری کند. و مناطق پایین دست مردم ما چیزی جز آنچه قانون و دولت تصویب کرده که مربوط به حوزه آبخیز اصفهان است نمی خواهند، من در این حوزه کار کرده ام و بسیار امیدوارم.

صفوی در ادامه سه طومار خود خطاب به مردم اصفهان گفت: شرایط حساس داخلی و خارجی کشور را در نظر داشته باشید، دولت جدید داریم و این مشکلات در اصفهان به 30 سال قبل برمی گردد و نباید انتظار داشته باشید ظرف سه سال حل شود. ماه ها.

وی ادامه داد: آب یک معضل ملی و جهانی است و این یک واقعیت است که در منطقه بحران خشکسالی داریم که برای همه کشورهای منطقه است. در استان ما بحران جدی وجود دارد و متاسفانه کم کاری انجام شده است.

صفوی در پایان تاکید کرد: از مردم اصفهان می خواهم که نگذارند فداکاری های بزرگ شما در این شرایط حساس پایمال شود و چهره مردم اصفهان توسط رسانه های بیگانه پایمال شود. مردم اصفهان مردم استان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید