مردم آمریکا اسیر رسانه های صهیونیستی هستند


ساعت: 14:06
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855960

تعداد فزاینده ای از آمریکایی ها، از جمله بسیاری از جوانان آمریکایی، به این فکر می کنند که آیا واقعا بهتر است در ازای امنیت ساختگی، آزادی های خود را از دست بدهیم؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ آمریکا بدون روتوش کشوری تحت سلطه رسانه های صهیونیستی است که لحظه ای افکار عمومی را با خبر بمباران راحت نمی گذارد. وقتی به آمریکایی ها گفته می شود که آمریکا کشوری آزاد نیست، اغلب با تعجب، بی اعتمادی و حتی مخالفت واکنش نشان می دهند.

این واکنش ها کاملا قابل درک است. از این گذشته، ما دائماً توسط سیاستمداران، رسانه ها و حتی فرهنگ عمومی بمباران می شویم که چگونه “آزادترین ملت روی زمین” هستیم. حتی به ما می گویند دلیل نفرت کشورهای دیگر از ما این است که آنها از آزادی ما ناراحت هستند نه هواپیماهای بدون سرنشین ما.

اما اگر تبلیغات را کنار بگذاریم و صادقانه به زندگی جدید در آمریکا نگاه کنیم، این تصور که ما دیگر کشوری آزاد نیستیم چندان عجیب و توهین آمیز به نظر نمی رسد.
اگر آمریکایی ها واقعا آزاد بودند، پس …

آیا NDS امکان نظارت بر ایمیل ها و سایر فعالیت های آنلاین ما را بدون اجازه ما دارد؟ آیا هر بار که سوار هواپیما می شدیم، باید توسط اداره امنیت حمل و نقل مورد آزار و اذیت قرار می گرفتیم؟ آیا مقامات محلی از دوربین های چراغ قرمز استفاده کردند تا خود را غنی کنند و ما را از هرگونه روند قانونی محروم کنند؟

آیا تقریباً هر روز اخبار و گزارش‌های حملات ناگهانی گروه‌های سوات را شنیده‌ایم که باعث وحشت و حتی کشته شدن آمریکایی‌های بی‌گناه شد؟ آیا ما تماشاگران وحشت زده در واکنش مسلحانه پلیس به معترضان مسالمت آمیز بودیم؟

آیا ماموران فدرال به مزارع آنها حمله کردند زیرا کشاورزان آمیش 3 جرات فروش شیر خام را به مشتریان بی حوصله داشتند؟

البته به ما می گویند این نقض آزادی فقط به نفع ماست. دیگر چگونه دولت باید از ما در برابر تروریست ها محافظت کند یا ما را از استفاده از مواد مخدر خطرناک یا نوشیدن شیر خام بدون قدرت نامحدود جاسوسی، حملات مداوم و حتی تیراندازی با سلاح های جنگی به سمت ما باز دارد؟

خوشبختانه، تعداد فزاینده ای از آمریکایی ها، از جمله تعداد زیادی از جوانان آمریکایی، به این فکر می کنند که آیا واقعا بهتر است در ازای امنیت ساختگی، آزادی های خود را از دست بدهیم؟ این افراد متفکران آزادی خواه بزرگی مانند میزس، هیک و روثبارد را بررسی می کنند. آنها همراه با دیگر فعالان، برای گسترش ایده های آزادی خواهانه سازماندهی می کنند.

بسیاری از آمریکایی‌های دیگر که هنوز الگوی لیبرال را به طور کامل نپذیرفته‌اند، انگیزه دارند که به طور آشکار علیه از دست دادن آزادی‌های خود از طریق برخی نمونه‌های وحشتناک و خشونت‌آمیز سوء استفاده از دولت اعتراض کنند. برای مثال، افشاگری‌های ادوارد اسنودن در مورد گستردگی جاسوسی NSA، بحث‌هایی را در مورد تغییر آژانس به حمایت از آزادی برانگیخت، در حالی که رویدادهای فرگوسن-میسوری نگرانی‌هایی را در مورد نظامی‌سازی دولت پلیس ایجاد کرد. این امر آزادیخواهان را در کانون بحث سیاسی آمریکا قرار داد.

در طول مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری خود در سال 2012، ما اغلب می گفتیم که برای پیروزی در مبارزه برای آزادی به اکثریت نیاز نداریم و چیزی که نیاز داریم «اقلیتی خشمگین و خستگی ناپذیر» بود. این جنبش آزادی رو به رشد قطعاً خشن و خستگی ناپذیر است.

با این حال، برای ایجاد تغییر واقعی انقلابی، اعضای جنبش آزادی باید درک روشنی از فلسفه آزادی و مهارت های ارتباطی و اطلاعاتی داشته باشند تا استدلال هایی را که چپ و راست طرفدار دولت علیه ما ارائه می کنند، رد کنند. کشتن.

فعالان آزادی همچنین باید شهامت اخلاقی برای دفاع از عقاید خود در برابر سیاست‌های هویج و چماق مانند ارائه اعتماد و قدرت یا تهدید به انزوا، تمسخر، تهمت و حتی حسابرسی و حسابرسی توسط سازمان درآمدهای دولتی داشته باشند تا مجبور به همکاری شوند. ، لذت بردن.

محمد فاطمی؛ کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید