مردم از دعواهای سیاسی خسته شده اند/ از فرصت خدمت به کردستان محترم استفاده کنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهابی نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کردستان که در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مجاهدان ایشان مردم شریفی هستند. مردم ساده .

وی خطاب به فعالان و نیروهای محترم انقلابی استان کردستان گفت: کردستان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند همدلی، همراهی و تلاش هالی برای پیشرفت است، پس سعی کنید مثبت نگر باشید و با امید و نشاط به آینده نگاه کنید.همکاری با جوانان و نوپا. استاندار «نفس بکش که بچه کردستان است که اگر همکاری نکنی کار استان ادامه پیدا نمی کند و مردم سودی نمی برند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: اگر همکاری نکنیم و به دنبال شکست نباشیم مردم از آن سود نمی برند.

وی افزود: همه ما باید به فکر کار خود باشیم و بازخورد خوبی داشته باشیم، نه اینکه منتظر لغزش مسئولان باشیم و از کوتاهی‌های خود خوشحال نشویم، زیرا این مردم از دعواهای سیاسی خسته شده‌اند و منتظر اتفاقات خوب هستند.

حجت الاسلام پورذهابی یادآور شد: ضمن تبریک به استاندار جدید کردستان نکات مهمی را باید در نظر داشت و آن بهره گیری از فرصت برای خدمت به کردستان محترم، آینده نگری، دوری از تجمل گرایی و همواره قدردان زحمات گذشته است. و از همه فرصت های مردم و نخبگان و دلسوزان استفاده کنید و به منتقدان به چشم تهدید نگاه نکنید.

وی در پایان گفت: اخلاص را سرلوحه کار خود قرار دهید و به فکر رفع مشکلات مردم کردستان باشید.

4c74542c 20d4 4670 96da 4947120e7e67 خبر خاکستری

اولویت بندی پروژه های موثر در توسعه استان از اهداف مدیریتی باخمن مرادنی بود.

شهرام ملکی معاون استاندار کردستان ادامه داد: پس از استاندار شدن بهمن مرادنی با وجود همه مشکلات، محرومیت ها و تحریم های سرکوبگرانه و همچنین بروز بیماری های عروق کرونر قلب در استان کردستان، مشکلات و چالش هایی وجود دارد که وجود دارد. با اولویت های استان آشنا شده و اولویت پروژه های موثر در توسعه استان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: تکمیل پروژه ها حاصل کار تیمی خوب با سرپرستی استاندار کردستان است که فرصت های خوبی در سطح ملی ایجاد کرده است.

وی افزود: استفاده از این پروژه ها برای توسعه استان شاخصی را ایجاد کرده که نویدبخش بخشی دوراندیش برای توسعه و در شأن مردم کردستان است.

96d8e0e7 5af5 4c00 b563 efc5e8a6d6ec خبر خاکستری

باید بگویم؛ اسماعیل زارعی کوشا هجدهمین استاندار کردستان پس از پیروزی انقلاب اسلامی امروز با حضور احمد واحدی وزیر کشور معارفه شد.

در این مراسم استانداران سابق و جدید کردستان، نمایندگان ولی فقیه استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه سنندج، نمایندگان استان ها و شهرستان ها، نمایندگان احزاب و تشکل های سیاسی، لشکری ​​حضور داشتند. و فرماندهان پلیس

در این مراسم از بچمن مرادنیا استاندار سابق کردستان تقدیر و اسماعیل زارعی کوشا به عنوان استاندار جدید معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید