مردم اسدآباد می خواهند برای حاج قاسم خون اهدا کنند! / شرایط را برای مسئولان آماده کنید

ساعت: 16:39
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795887

بستگان شهید حاج قاسم در اسدآباد که به بهانه شهادت سردار سیمانی می خواهند خون اهدا کنند، از پایگاه انتقال خون استفاده نمی کنند و انتظار می رود مسئولان برای نذر آماده باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دوستت دارم; 7 آن روز تا سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی می ماند که به مردم خون داد و خون دل ها را خورد و همه به نوعی او را دوست دارند..

این بار مردم قدرشناس و همیشه در صحنه اسدآباد که مهد پرورش شهادت و شهادت هستند به دنبال نذر خیری متفاوت هستند. نذری با عنوان «نذر خونین» که حاج قاسم هم در روز شهادتش به انقلاب و مردم داد..

اکنون مردم سید جمال و شهید پرور اسدآباد می‌خواهند نوع دوستی‌ای را که از مکتب حاج قاسم آموخته‌اند، با اهدای خون خود به برادرانشان به شکرانه وجود این انقلاب نشان دهند..

و مردم این شهر کجا نذر خون می کنند؟ وقتی در شهر 107 هزاران نفر هنوز بدون مرکز انتقال خون هستند!!

این مطالبه نذر خون مردم اسدآباد به بهانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی توسط فرمانده سپاه اسدآباد به مناسبت سالگرد شهید سرافراز در مقر فرماندهی سپاه مطرح شد. مقاومت و از هلال احمر پرسید..

حال خبرنگار ما این موضوع را با رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد پیگیری کرده است.

محمدرضا اعتصام گفت: اجرای طرح نذر خون در اسدآباد را پیگیری کرده و از کارکنان خواستم که امکان پذیر است اما فضاسازی برای این مهم مهم است..

وی با بیان اینکه مکانی با گرمایش برای اجرای طرح قسم خون نداریم، افزود: اگر مسئولان شهرستان بتوانند این فضا را فراهم کنند، هماهنگی و اجرای این طرح مشکلی ندارد..

رئیس جمعیت هلال احمر اسدآباد یادآور شد: هلال احمر دارای ساختمان اداری و قسمت دیگر ساختمان فاقد سیستم گرمایشی است و البته یکی از شرایط ایجاد این پایگاه نیاز به سیستم گرمایشی مناسب دارد..

افشین محمدی مدیرکل سازمان انتقال خون استان همدان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در سالروز شهادت شهید سلیمانی در استان برنامه اهدای خون داریم، گفت: البته خوشبختانه روند اهدای خون در استان انجام شده است.

با وجود سردی هوا برای دو ماه اخیر بسیار خوب است 3 هزاران و 500 در تهران و سیستان و بلوچستان واحد خون داشتیم.

وی گفت: اخیرا تیم سیار خونگیری را در شهرهای نهاوند و ملایر فعال کردیم که دو سال است آنلاک شده است.

دوستت دارم.

مدیرکل سازمان انتقال خون همدان تاکید کرد: اتاق مورد نیاز برای خونگیری شهروندان باید دارای سیستم گرمایش و تهویه مناسب باشد..

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از سوی مسئولان شهرستان برای راه اندازی این پایگاه دریافت کرده اید، گفت: بله قبلا هم خواستار آن بوده اند و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم برنامه را اجرایی کنیم..

با توجه به اینکه مسئولان استانی مشکلی با داشتن تیم سیار خونگیری ندارند، انتظار می رود مسئولان شهرستان مکانی را فراهم کنند تا مردم نذر کنند. و با ظرفیت مدارس ارائه می شود

دانشگاه ها و ادارات، مهمانسرای استانداری، شهرداری ها که بلااستفاده هستند.

انتهای پیام//

دیدگاهتان را بنویسید