مردم با لبخند دیپلماسی و نگاه غربگرایانه / اقتصاد درون زا آسیب خالصی را متحمل شدند. یک عامل به دشمن اجازه می دهد در حداکثر فشار شکست بخورد


ساعت: 18:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809267

علی حدادی گفت: آقایان در دوره های قبل همه دنیا را در نظام سلطه خلاصه کرده و خسارت وارد کرده اند اما با دیپلماسی متهورانه و انقلابی می توان با دشمن مقابله کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک در خصوص سخنرانی امروز رهبر معظم انقلاب در جمع مردم آذربایجان گفت: .

حدادی با تاکید بر اینکه نباید در مقابل دشمن منفعل باشیم، افزود: دیپلماسی فعال و مترقی به معنای آمادگی برای کار و حرکت در جهت اهداف با دست پر و در جهت منافع ملی، عزت و عزت جامعه اسلامی است.

وی دیپلماسی ایران را در دوره های گذشته منفعل خواند و گفت: متأسفانه آقایان با دیپلماسی، خندان و با اعتماد به دشمن خسارات سنگینی به ملت ایران وارد کرده اند و بر اساس رمز خدایی که در ذهن داشتند به دنیا پیشنهاد همکاری داده اند.

حدادی بیان کرد: دیپلماسی فعال به معنای شناخت توطئه های دشمن با روحیه انقلابی و جهادی است و در مقابل توطئه ها و سرمایه گذاری های آنها باید برای حفظ منافع ملی و عزت کشور منافعی به ارمغان بیاوریم. البته دیپلماسی اقتصادی باید فعال شود.

وی با تاکید بر اینکه ثمره دیپلماسی فعال و اقتصادی، دیپلماسی صادقانه است، گفت: باید برای توسعه کشور و خنثی سازی تحریم ها و سرمایه گذاری های دشمن نقشه راه داشته باشیم تا سهل انگارانه و هوشمندانه عمل نکنیم. “پیروزی.

حدادی افزود: تیم مذاکره کننده باید نقشه های دشمن را بشناسد و بر اساس ترسیم راهبردهای رهبر معظم انقلاب عمل کند. مطمئناً آینده روشن و امیدوار کننده ای در انتظار نظام است، اما دیپلماسی قبلی که آسیب محض بود، باید کنار گذاشته شود.»

وی با اشاره به اینکه تعریف تعامل با دنیا در گذشته صرفاً غربی بود، گفت: آقایان در دوره های قبل تمام دنیا را در نظام سلطه خلاصه می کردند و خسارت وارد می کردند اما با دیپلماسی متهورانه و انقلابی می توان با دشمن مقابله کرد. “

حدادی دیپلماسی عزتمندانه امروز را مرهون رشادت های شهدا دانست و گفت: هر کجا با ایمان به مبانی جمهوری اسلامی حرکت کنیم در مقابل دشمن پیروز خواهیم شد. آقایان در گذشته به دلیل نفوذشان همیشه به غرب نگاه می کردند. “

وی گفت: غفلت، ارتداد، تزلزل و تزلزل در دولت های گذشته ناشی از عدم ایمان به روحیه انقلابی و اعتقادات دینی آقایان است، اما امروز تبیین نورانیت سیره امام این است که مراقب باشید انقلاب انجام دهد. به دست بیگانگان نمی افتد بیل به ارزش ها است.

عضو کمیسیون داخلی مجلس با اشاره به اینکه امروز دشمن به این نتیجه رسیده است که فشار حداکثری حاصل نمی شود، افزود: این موضوع نشان می دهد که با ایمان به ائمه اطهار و روحیه انقلابی می توان پیشرفت و پیروزی کرد. در حوزه های مختلف محقق شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید