مردم در شورش اخیر خود را از شورشیان جدا کردند


ساعت: 19:45
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913448

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در قیام اخیر مردم خط خود را از یاغیان جدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش قم فردا، سردار غلامرضا سلیمانی در دیدار با آیت الله جعفر سبحانی مرجع عالیقدر تقلید قم، اظهار داشت: رویکرد راهبردی اعتلای بسیج در دستور کار قرار گرفته و در این زمینه 5 سال اول سال جاری برنامه ساماندهی و ساماندهی بسیج با گفتمان سازی در سطح استان ها آغاز شد.
وی با بیان اینکه زمان پیش بینی شده برای این طرح 10 سال است، تاکید کرد: در این برنامه راهبردی، هدف بسیج تحقق اهداف تعیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب برای تمدن نوین اسلامی با تحقق دولت اسلامی و گسترش انقلاب اسلامی.

سلیمانی همچنین افزود: تمرکز بر مبانی مقاومت، تقویت کلاس ها، جهاد امید، جهاد خدمت و تبیین، فضای مجازی، سازندگی و محرومیت زدایی و صیانت و امنیت مردم عادی از اهداف ارتقای راهبردی نظام است. سند بسیج

وی با اشاره به قیام جدید و اتفاقاتی که در دو ماه اخیر در کشور رخ داد، بیان کرد: در این قیام که با حمایت همه کشورهای استکباری همراه بود، مردم با بصیرت ایران اسلامی به خوبی عمل کردند، به طوری که هیچ گاه به خوبی عمل نکردند. شورشیان را همراهی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: بسیج در جنگ ترکیبی اخیر با تمام توان وارد میدان شد و بسیجیان بیش از آنچه از آنها انتظار می رفت خدمت و فداکاری کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید