مردم را از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آگاه کنید.

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801859

آیت الله عبادی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اقدامات بسیار با کیفیتی را در حوزه های مختلف انجام می دهد و نیاز است در این زمینه اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانآیت الله سید علیرضا عبادی امروز چهارشنبه در دیدار ستاد اجرایی معاونت اجتماعی امام خمینی (ره) اظهار داشت: باید برای مردم خوش گذرانی کرد وگرنه مردم دروغ را باور می کنند.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان از نشر اکاذیب در فضای مجازی و زندگی واقعی هراسی ندارند پس باید حقیقت را به مردم بگویید تا مردم دروغ را باور نکنند.

امام جمعه از بیرجند با گرامیداشت سالروز شهادت نواب صفوی و جمعی از مداحان اسلام، افزود: کارهای خیری که انجام می شود یا مبارزه با دروغ، ادامه راه این شهداست.

وی خطاب به معاونت ستاد فرمان امام با بیان اینکه دیدار و سخنرانی شما رضایت بخش بود، گفت: بنیاد برکت دارای پرونده باکیفیت و باکیفیتی است.

آیت الله عبادی افزود: آنچه که با تحقیقات جدید و کارشناسی دنبال می شود و نوع اشتغال و ساخت و ساز در اولویت است، به ویژه اشتغالی که فرمودید، اگر اشتغال به معنای درست انجام شود، موضوع تولد با هم محقق می شود. با او.”

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها دستورات حساسی در رابطه با زایمان داده اند و نظر کارشناسان را دارند. بیگانه تنظیم شده است.

سخنگوی ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه می توان به برخی مسائل مربوط به تولد اشاره کرد، گفت: برخی رسانه ها خبر می دهند که روزی هزار سقط در ایران انجام می شود که بسیار عجیب است.

وی ادامه داد: از همه این سازمان ها برای کنترل بیماری های عروق کرونر قلب استفاده شد و خوب بود که دولت دستی آسیب نبیند که آمار مرگ و میر را از بیش از 700 نفر به 17 نفر در روز افزایش داد اما هزار سقط در روز و چطور ممکن است حساسیتی در این زمینه وجود نداشته باشد؟

آیت الله عبادی تصریح کرد: چرا این موضوع در کشور کنترل نمی شود، حتی گزارش هایی از مردم شنیده می شود که وقتی خانم باردار برای آزمایش ژنتیک و سونوگرافی مراجعه می کند، تشویق و حتی تهدید به سقط جنین می شود.

وی گفت: عده ای متاثر و عده ای اراده و مراقبت از فرزندان خود دارند که فرزندانی سالم و باهوش به دنیا می آورند.

امام جمعه بیرجند تاکید کرد: بدیهی است که تشکل ها در این زمینه به عهده من و شما هستند، چرا به این موضوع توجه نمی شود، حتی جنگ یا بیماری عروق کرونر قلب تلفات جانی ندارد.

وی با اشاره به حمایت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ترویج زایمان در جامعه گفت: در این راستا افرادی که ایمان و اراده دارند، مورد تبلیغات دوستان ناشناس و ناآگاه قرار نمی گیرند.

سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی گفت: عده ای فرزندی تنبل، بی ذوق، بیکار و بی شرم دارند که نه خوشحال هستند و نه جامعه آنها را می خواهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید