مردم ستون دین و سپر در برابر دشمن هستند/ مشکلات مردم باید با جدیت حل شود


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876540

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه مردم ستون دین و سپری در مقابل دشمن هستند، لذا حمایت از یکدیگر ضروری است، گفت: مردم در همه صحنه ها پشتیبان نظام بوده و هستند و در همه صحنه ها حضور فعال دارند، لذا ما باید از یکدیگر حمایت کنیم. باید در رأس قرار گیرد «موضوع خدمت به مردم باید رسیدگی شود و به مشکلات آنها رسیدگی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله نوری همدانی صبح امروز در دیدار آیت الله محسنی اجایی رئیس قوه قضائیه با ارزیابی عملکرد رئیس قوه قضائیه در احقاق حق و عدالت، به فرازهایی از نامه امیر (ع) خطاب به مالک اشتر اشاره کرد. درباره نحوه تعیین قضات گفت: حضرت امیر(ع) تاکید دارند که قضات باید از بین بهترین افراد انتخاب شوند و مورد حمایت قرار گیرند.

وی با اشاره به تاکید امیرالمومنین(ع) بر حمایت از مردم و مستضعفان گفت: بر اساس فرمایشات امیرالمومنین علی (ع) مردم ستون دین و سپر در برابر دشمن هستند. حمایت لازم است و جل جلاله از قوه قضائیه و آحاد مردم رئیس قوه قضائیه اخیراً گامهای خوبی در راستای احقاق و استیفای حقوق بشر برداشته است.

این مرجع تقلید خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: احقاق حق و عدالت یکی از جدی ترین و مهم ترین موضوعاتی است که امروز به عنوان رئیس قوه قضائیه بر عهده شماست و خدا را شکر که توانسته اید به این مهم دست پیدا کنید. ما برای موفقیت شما در ادامه این راه دعا می کنیم.

وی گفت: امروز عزم، اراده و تدبیر رئیس قوه قضائیه بسیار موثر و قابل تقدیر است و قوه قضائیه برای خدمت به مردم کار شایسته ای انجام داده است.

آیت الله نوری همدانی در خاتمه با اشاره به معضل دیرکرد وام گفت: ربا و ذلت در برابر دشمن دو گناه است که طبق آیات قرآن تأثیر آن در جامعه از سایر گناهان بیشتر است.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید