مردم سراوان نگران روزهای بحرانی / شهر و آتش نشانی!


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855852

ساختمان شماره 2 سازمان آتش نشانی سراوان در سال 86 مرمت شد اما پس از گذشت 15 سال همچنان شهروندان منتظر افتتاح آن هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ این در حالی است که خودروهای آتش نشانی در سراوان فرسوده هستند و در شرایط بحران امکان سرویس دهی مناسب وجود ندارد و شهرداری با کمبود تجهیزات و ماشین آلات مواجه است و این منطقه منتظر بازکردن قیچی روبان قرمز است.

وجود تجهیزات و امکانات لجستیکی در زمان بحران که می تواند از کوچه های باریک و معابر باریک عبور کند بسیار ضروری است و با توجه به مسافت زیادی که سراوان تا مرکز استان دارد، می طلبد مسئولان نسبت به تامین تجهیزات توجه کافی داشته باشند.

از آنجایی که اطفای حریق شغلی پرخطر و پر استرس است و در صورت بروز حادثه نیاز به سرعت و مهارت بالایی دارد، کمبود تجهیزات و ماشین آلات در این شهر به خلاء بزرگی تبدیل شده و امداد رسانی را با این تفاسیر دشوار می کند. ضرورت و اهمیت تجهیزات، فراهم آوردن امکانات لازم در دستور کار متولیان امر می باشد.

تظاهرات کمبود تجهیزات آتش نشانی در سراوان


محمدامین سیدی شهردار سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ساختمان شماره 2 سازمان آتش نشانی سراوان در سال 86 مرمت شد و وام آن توسط دولت به طور کامل پرداخت شد اما این وام در سال های گذشته در مواردی غیر از پروژه استفاده شده است. خرج شد.


وی افزود: در حال حاضر وام از محل درآمدهای شهرداری برای ادامه ساخت ساختمان جدید آتش نشانی با نصب درب و پنجره اعطا شده است.


این افسر ادامه داد: از پنج خودروی آتش نشانی در سراوان چهار خودرو معیوب هستند و تنها با یک خودرو آتش را خاموش می کنیم.



ماشین آتش نشانی و جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر!

سیدی گفت: در حال حاضر مشکلی از نظر نیروی کار وجود ندارد و اخیراً 18 نفر از طریق آزمون استخدامی و خدمت رسانی به شهروندان توسط سازمان آتش نشانی شهرستان استخدام شدند.


وی افزود: با توجه به عرض کم معابر شهری و تردد زیاد در سراوان در زمان وقوع تصادف با مشکل مواجه می شویم.


شهردار سراوان گفت: در اقدامات بعدی با سازمان شهرداری کشور قول هایی مبنی بر تامین خودرو و تجهیزات آتش نشانی داده شده است اما انتظار می رود این مشکل در اسرع وقت برطرف شود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید