مردم سیستان و بلوچستان مظهر حسادت، دینداری و وفاداری هستند/ دشمن خواب های آشفته بسیاری دارد و در توهم زندگی می کند.


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913956

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم نشان عزت، عزت، آزادی و آزادی را در چهره یک فرد به تصویر بکشیم، سیستانی و بلوچستان دقیقاً نشان است و این افراد مظهر آن هستند. غیرت، دینداری و وفاداری.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع 15 هزار بسیجی سیستان و بلوچستان در ورزشگاه دهکده المپیک زاهدان گفت: امروز برای من روز غرور آفرین و فراموش نشدنی است. خاطره دل انگیز حضور باشکوه ملت متحد و حضور حماسی مردم سیستان و بلوچستان در ذهن من خواهد ماند. اینجانب ابتدا درود الهی خود را به روح بزرگ امام عظیم الشأن و مؤسس مؤسسه توانمند بسیج مصطفان تقدیم می نمایم و از خداوند متعال وجود پرافتخار رهبر بسیج شجاع و فرزانه را مسالت دارم. جانباز امام خامنه ای برای سعادت و موفقیت روزافزون. به همه خانواده های شهدایی که از اول انقلاب برای حفظ تمامیت ارضی و امنیت جامعه و این سرزمین بزرگ و ناموس نوامی و آبروی مردم عزیز این دیار جان خود را فدا کردند درود می فرستم. و درود بر روح بلند شهدا و بویژه شهدای حوادث اخیر و برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی میفرستم.

وی در اولین بخش از سخنان خود با بیان اینکه اگر بخواهیم چهره انسانی از فضایل بسیاری ترسیم کنیم به مردم سیستان و بلوچستان می رسیم، افزود: اگر بخواهیم نشان عزت، عزت را ترسیم کنیم. آزادی و آزادی در قالب انسان، سیستانی و بلوچستان دقیقاً نشانه این است. این مردم مظهر غیرت، دینداری و وفاداری هستند، مردمانی که رزمندگان نمونه و دلسوز، باوقار، ایثارگر، شجاع، مؤمن، پرتلاش و مرزنشین هستند، اعم از شیعه و سنی، سیستانی و بلوچی نشان یک ملت هستند و اینجاست. روح وحدت جاری است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی شیعه و سنی با هم در دفاع از مردم این سرزمین کشته می شوند و خون مومن ترین مردم از جمله شوشتری ها و محمدزاده ها با برادران اهل سنت آنان آمیخته می شود. در یک حادثه تروریستی، این منشأ وحدت غیرقابل تخریب است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه «اینجا سرزمینی است که مردم حاضرند خود را فدای امیدها و آرزوهای بزرگ مردم خود کنند»، تصریح کرد: اینجا جایی است که مردم دوست دارند به عهد خود وفا کنند و وفای به عهد بخشی از طبیعت است. از مردمان این سرزمین

بسیجیان یاران رسول الله (ص) هستند.

وی با بیان اینکه بسیج درخت مبارکی بود که امام خمینی (ره) آن را غرس کرد و رهبر معظم انقلاب این نهال مبارک را به درختی پربرکت تبدیل کردند. بسیجی سرسخت و در ستیز با دشمنان خدا، استوار و شکست ناپذیر همچون صخره های استوار، اما مهربان و مهربان با مؤمنان، فطرت نبوی در پیکر بسیج جاری است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بسیجیان متدین و زاهد، درستکار، امر به معروف و نهی از منکر و حفظ امت از بلایا هستند، خاطرنشان کرد: هر جا که سختی باشد بسیجی است، هر جا نیاز به اسلام باشد. امت شمشیر می کشند و به دشمن حمله می کنند. بسیجیان پیشگام هستند. بسیج در تاریخ 43 ساله انقلاب بزرگترین حماسه ها را خلق کرده است. بسیجیان در دوران دفاع مقدس در سخت ترین شرایط برای بازپس گیری سرزمین های اشغالی بر دل دشمنان زدند و در نهایت اراده این ملت بزرگ را بر خیل عظیم دشمنان تحمیل و آنان را شکست دادند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه «رهبر معظم انقلاب دیروز جایگاه و نقش بسیج را به درستی ترسیم کردند»، تصریح کرد: برای بسیجیان ما افتخار بزرگی است که در هر سیل و زلزله در هر نقطه ای که باشند اولین کسانی هستند که به مردم کمک می کنند. در کشور می شتابند و به دل مردم این سرزمین آرامش می بخشند. بسیجیان در دفاع از عزت این ملت تمام وجود خود را با اخلاص همسو کرده اند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: وقتی تروریست‌های تکفیری تحت سلطه آمریکا، رژیم صهیونیستی و اروپا به سوریه، لبنان، عراق و یمن حمله می‌کنند، این بسیجیان هستند که برای حفاظت از نوامی‌ها به میدان می‌روند و آنها را رها می‌کنند. و به قلب دشمن هجوم می آورند و این مردم را از اسارت بیگانگان نجات می دهند.

وی با بیان اینکه «این درخت تناور امروز به ثمر نشسته است» تصریح می کند که علت حمله دشمن به این درخت مبارک، همین حوزه نفوذ گسترده است. امروز بسیج همچنان به دفاع از انقلاب اسلامی افتخار می کند. امروز کشور با یک جنگ جهانی عظیم روبروست، همه تشکل های سیاسی نیروهای کفر و شرک از سراسر جهان با مزدوران و شاخه های داخلی خود برای انقلاب، امنیت و وحدت ملی به جنگ انقلاب آمده اند.

فرمانده کل سپاه با یادآوری اینکه در صحنه سیاسی «آمریکا، انگلیس، اسرائیل، آلمان، فرانسه و آل سعود» با رسانه های تفرقه افکن خود سعی در ایجاد تنش در این سرزمین دارند اما این ملت کاملا آگاه است، تاکید کرد. : دشمن خواب های پریشان می بیند او در توهم زندگی می کند، دشمن اولین کسی است که با رسانه اش شکست می خورد. دشمن نمی داند این سرزمین و انقلاب قوی است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: شیعیان و اهل سنت عزیزی که امروز به عنوان یک سرباز کوچک روی زمین در اینجا جمع شده‌اند، در این مکان و در این روز مقدس به شما می‌گویم که ریشه‌های بزرگ این انقلاب قوی‌تر از آن است که همه دشمنان حتی بخواهند. یکی از شاخه های این درخت تنور را هرگز نمی توانند قطع کنند.

مطمئن باشید رژیم صهیونیستی سقوط خواهد کرد

وی تاکید کرد: مطمئن باشید رژیم صهیونیستی فرو می پاشد اما این انقلاب لطمه نمی بیند، توهمات دشمن به جایی نمی رسد، این نظام قدرتمند است، بسیج ما به رهبری امام خامنه ای شکست های بزرگی را به دشمنان وارد کرد. . امروز دشمن «آمریکا، انگلیس، اسرائیل و آل سعود» با تمام قوا به صحنه آمده است، اما ما مطمئناً این صحنه قیام بزرگ و این جنگ جهانی را به گورستان دشمنان، آمریکایی ها، اسرائیلی ها و آنها تبدیل خواهیم کرد. متحدان.

فرمانده کل سپاه با یادآوری اینکه «امروز با تمام قوا در یک سوی جبهه کفر قرار دارد و در سوی دیگر جبهه اسلام است»، افزود: نمی شود در آن ایستاد. میانه در این صحنه؛ صحنه روشن است، زیرا یک طرف را آمریکا و اسرائیل رهبری می کنند و طرف دیگر را رهبر معظم انقلاب و مردم مؤمن و انقلابی رهبری می کنند و در این شرایط باید مسیر مشخص شود. .

مرزبانان غیور سیستان و بلوچستان وطن پرست هستند

وی تصریح کرد: امروز آمریکایی که ده ها میلیون انسان را در جنگ های مختلف نابود کرده و صادرکننده ابزار شکنجه و سلاح های مخرب کشتار جمعی است و انگلیسی ها که در سراسر جهان کشته شده اند و یک استعمارگر دارند. نگرش، تلاش می کنند به ملت ایران آسیب برسانند، اما هرگز موفق نخواهند شد.» وی گفت: مردم این سرزمین به ویژه مرزبانان غیور سیستان و بلوچستان وطن دوست هستند، امنیت را هدیه ای از جانب خداوند می دانند. خطاب به مردم این کشور صمیمانه می گویم که رهبر معظم انقلاب از دیرباز در میان این مردم بوده و برای مردم سیستان و بلوچستان ارزش قائل هستند و همه مسئولین نظام همین فکر را می کنند. مسئولین سیستان و بلوچستان از بین بهترین نیروها برای خدمت به این مردم انتخاب شده اند ما خود را فدای شما می کنیم و به این فداکاری افتخار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید