مردم منطقه کجور نگران گازرسانی / خسارت سیل به ازای هر 100 واحد مسکونی در نوشهر نیستند.

ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783655

سعید یزدانی با اعلام این خبر به تمامی مدیران نوشهر گفت: مردم منطقه کجور در تامین گاز مصرفی خانگی احساس راحتی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید یزدانی در گفت و گو با بلاغ بیان با آمادگی و آمادگی کامل همه دستگاه های اجرایی گفت: هیچ مشکلی جان و مال مردم را به خطر نمی اندازد.

وی بیان کرد: نظارت در تمام نقاط حادثه خیز شهر باید ادامه داشته باشد و سیستم مدیریت بحران باید بدبین باشد چرا که یک اشتباه ساده در زمان بحران می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

فرماندار نوشهر با اشاره به گازرسانی به کجور افزود: با وجود بسته بودن مسیرهای مواصلاتی به کجور از بزرگراه و جاده قدیم به دلیل جاری شدن سیل، با تلاش نیروهای راهداری، پلیس راه و اداره گاز، راه های مواصلاتی به کجور از بزرگراه و جاده قدیم بسته شده است. خودروی گازسوز به سمت کجور حرکت کرد و در حال حاضر مشکلی از این نظر وجود ندارد و مردم منطقه کجور از تامین گاز مصرفی منازل احساس راحتی می کنند.

این کارمند ادامه داد: پس از بارندگی های سیل آسا و جاری شدن سیل حوالی ساعت 3 بامداد امروز 100 واحد مسکونی در مناطق روستایی و شهری این شهرستان دچار آبگرفتگی شد.

فرماندار نوشهر افزود: این ساختمان های مسکونی در مناطق روستایی و شهری مزگا، حزکتی، مزگا، بهجت آباد، هلستان شناسایی شده که به تجهیزات مسکونی و بخشی از ساختمان های مسکونی نیز خسارت وارد کرده است.

یزدانی گفت: سیل همچنین باعث تخریب خیابان نیما یوشیدج، پل آهنی کرکردسر و تخریب 50 متر از دیواره حفاظتی رودخانه کهکرود از روستای کوشکری شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید