مردم نگران تحویل کالاهای اساسی در سطح شهر نباشند/ با ناوشکن های موجود در بازار بدون سهل انگاری برخورد می شود.


ساعت: 16:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۳
کد خبر: 1838478

عبدالعزیز موسوی گفت: توزیع کالاهای اساسی با توجه به نیاز شهروندان انجام می شود و در این زمینه مشکل و کمبودی نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرپرست استانداری کهگیلویه در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به نظارت بر قیمت اجناس و اقلام تنظیم بازار در این شهرستان گفت: دخالت شخصی رئیس جمهور در اجرای طرح تنظیم بازار نشان از اهمیت حداکثر از این برای رسیدن به این موضوع.

عبدالعزیز موسوی افزود: به منظور نظارت بر نیازهای عمومی، نظارت بر انبارها و مراکز توزیع بزرگ و فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای، خواربارفروشی ها و سوپرمارکت ها تقویت شده است و کسانی که بدون هیچ گونه امتیازی در توزیع کالاهای اساسی دخالت کنند، می توانند با .

وی افزود: هدف از این بازدیدها نظارت بر بازار و نظارت بر نحوه توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم و جلوگیری از ایجاد اختلال در روند تامین کالاهای اساسی به مردم است.

موسوی با بیان اینکه کلیه فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر کالاهای اساسی را تحویل داده و از گران فروشی پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: فروشگاه های زنجیره ای سطح شهر باید اقلام را به صورت مستمر و بر اساس تقاضای مردم تحویل و تحویل دهند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از فروشگاه مذکور، حکم مهر صادر می شود. مقامات قضایی

این مسئول ادامه داد: توزیع کالاهای اساسی با توجه به نیاز مردم انجام می شود و واردات کالاهای اساسی در شهرستان انجام می شود و در این زمینه مشکل و کمبودی نداریم.

موسوی افزود: بازرسی ها در سطح شهر در رده های مختلف ادامه خواهد داشت و با هرگونه گرانی و انباشت اجناس برخورد جدی خواهد شد و نیازهای مردم شهرستان را به هیچکس تعارف نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید