مرزهای کرمانشاه باید مرزهای اصلی اعزام زائران به عتبات باشد


ساعت: 10:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866388

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: مرزهای کرمانشاه با توجه به پتانسیل ها و زیرساخت های موجود باید مرز اصلی اعزام زائران به عتبات عالیات باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: استان کرمانشاه با توجه به عتبات که دروازه عتبات و نزدیک ترین مرز به عتبات عالیات است، قدیمی ترین مرز کشور را دارد.

وی با تاکید بر لزوم بازگشایی مرز کرمانشاه برای اعزام زائران به عتبات عالیات افزود: مرز کرمانشاه باید مرز اصلی اعزام زائران به حرم باشد زیرا پتانسیل و زیرساخت های زیادی دارد.


نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: مردم کرمانشاه با نمازگزاران دوست هستند و همواره بیشترین احترام و محبت را به مداحان امام حسین (ع) نشان داده اند.


حجت الاسلام حسینی کیا گفت: همچنین با توجه به تمایل دولت و نهادهای حاکمیتی به مرزهای کرمانشاه برای خدمت رسانی با قدرت و توان به زائران، امیدواریم شاهد رونق بیشتر در این مرز باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید برای بازگشایی مرزهای کرمانشاه تلاش کنیم و عراق باید آنها را همراهی کند، افزود: ظرفیت بازگشایی این مرزها از ایران وجود دارد، تنها طرف عراقی می تواند امنیت نمازگزاران ایرانی را تامین کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید