مروری بر دستاوردهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دفاع مقدس


ساعت: 18:10
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812073

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دستاوردهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دفاع مقدس باید مورد ارزیابی و بازنگری قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، امیر عزیز نصیرزاده ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مؤسسه تحقیقاتی و آموزشی دفاع مقدس شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: قهرمانان و دانشمندان دفاع مقدس در رأس آن قرار دارند و پیکر مؤسسه جهانی علوم دفاعی سلیمانی حضور دارد. و خدمت کردن

وی گفت: دفاع مقدس یک واقعیت مسلم در تاریخ معاصر کشورمان است و این واقعیت ثابت با انقلاب اسلامی پیوند خورده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موجب تحولات اساسی در موازنه قوای مسائل سیاسی و ژئوپلیتیکی در جهان شده است.

امیر نصیرزاده تاکید کرد: برای تداوم حیات انقلاب و توسعه و رسیدن به اهداف نهایی آن که تمدن جهانی و توسعه اسلام ناب محمدی است باید به موارد و زوایای مختلف حراست مقدس توجه کرد.

وی گفت: بخش عمده ای از ساختارسازی انقلاب حاصل پاسداشت مقدس است که از آن جمله می توان به ظهور، ظهور، رشد و تقویت ساختار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد که اکنون به یک عامل بازدارنده تبدیل شده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سال هاست که دشمنان ادعای حمله نظامی به ایران را دارند اما نه تنها حمله نظامی صورت نگرفته، بلکه جغرافیای مقاومت و عمل ما گسترش یافته است.

امیر نصیرزاده افزود: اکنون جمهوری اسلامی ایران در شرایطی است که جبهه مقاومت تولید سلاح و تجهیزات را بومی کرده و همه اینها محصول دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه دوران هشت ساله دفاع مقدس باید در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، حقوقی و سیاسی مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد، گفت: درس ها و دستاوردهای این دوران باید آموخته و در اختیار ادارات مختلف علمی و پژوهشی قرار گیرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: تا زمانی که بین برخی مدیران میانی کشوری و لشکری ​​فاصله وجود دارد، این شکاف به توسعه اقتصادی کشور ما آسیب می زند، زیرا اگر ارتباط اقتصاد و دیپلماسی سیاسی را بدانیم. ، این افکار به وجود نمی آیند.”

امیر نصیرزاده با تاکید بر لزوم پرداختن به درس های دوران دفاع مقدس در سطح تاکتیکی، عملیاتی و راهبردی، گفت: مطالعه کنید.

وی گفت: با پیروی از راهکارها، توصیه ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب می توان بر مشکلات فائق آمد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید