مرکز آموزش جهانی یک امتیاز ویژه برای تکواندوی ایران است


ساعت: 20:39
تاریخ انتشار: 1401/01/10
کد خبر: 1818565

در حاشیه اختتامیه دوره بین المللی Hanmadang؛

سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو گفت: راه اندازی مرکز جهانی آموزش در ایران این امکان را برای علاقمندان به شرکت در دوره های بین المللی با هزینه کمتر در کشورشان فراهم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم اختتامیه دوره بین المللی هامدانگ در دو گروه آقایان و بانوان با حضور “یون یونگ سوگ” رئیس و “کو کوانک هون” رئیس مرکز جهانی آموزش تکواندو عشرت برگزار شد. شاه محمدی سرپرست معاونت و مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، جمعی از پیشکسوتان، داوران و مدرسان دوره.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران در سالن نواخته شد. محمد امین نامجو مسئول کمیته هامدانگ گزارشی از دوره بین المللی فوق ارائه کرد.

مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو در ابتدای سخنان خود گفت: امیدوارم سال بسیار خوبی برای همه مردم به ویژه تکواندوکاران در راه باشد. سال جدید و قرن جدید را با کار خاصی یعنی همین دوره بین المللی شروع کردیم. ما این را به فال نیک می گیریم. علاوه بر برگزاری این دوره بین المللی، اولین مرکز جهانی کوکی در ایران افتتاح شده است و امیدواریم بتوانیم دوره های خوبی را برای مربیان داخلی و کشورهای همسایه برگزار کنیم.

لشگری افزود: پیش از این علاقه مندان برای گذراندن این دوره باید به کشورهای مختلف سفر می کردند، اما اکنون با افتتاح این مرکز، کار آسان شده است. همچنین از زحمات و مساعدت رئیس جمهور و رئیس مرکز جهانی آموزش تکواندو در انجام این دو رویداد مهم تشکر می کنم.

عزاداری: داوران در هامدانگ نماد تکواندو هستند

یون یونگ سوگ، مدیر مرکز آموزش جهانی تکواندو در ابتدای سخنان خود برای داوران گفت: به همه شرکت کنندگانی که این دوره را با موفقیت به پایان رساندند، برای پیوستن به داوران هامدانگ تبریک می گویم. معتقدم این دوره در ارتقای سطح شما موثر بوده و قطعا در ارتقای سطح دانش و تکنیک شما موثر خواهد بود.

وی گفت: تمامی داورانی که دوره ها را با موفقیت به پایان برسانند، داور هامدانگ محسوب می شوند. این مدرک توسط مرکز جهانی کوکیوان اعطا می شود و به داوران کمک می کند تا بدانند نماد تکواندو جهان هستند که می تواند ما را به افزایش ساختار بالای تکواندو امیدوار کند. امیدوارم این دوره با خاطرات خوب در ذهن شرکت کنندگان بماند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از سوی مسعود لشگری سرپرست دبیری فدراسیون تکواندو، یون یونگ سوگ، کو کوانگ هون رئیس و مدیر مرکز جهانی آموزش تکواندو، مدرسین و فعالان این عرصه اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید