مرگ مهاجران در تگزاس باید در ایالات متحده و مکزیک به طور کامل بررسی شود

وی گفت: برای ما مهم است که همه مقامات در ایالات متحده و مکزیک تحقیقات عمیقی در مورد این حادثه انجام دهند تا عاملان آن به دست عدالت سپرده شوند.

سخنگوی سازمان ملل گفت این تراژدی “یک بار دیگر بر وضعیت اسفبار مهاجران تاکید می کند و بر نیاز به یک راه حل جامع برای مهاجرت قانونی و سازمان یافته تاکید می کند.”

نیویورک تایمز گزارش داد که مقامات ایالتی و محلی گفتند که اجساد حداقل 46 نفر که گمان می رود مهاجرانی باشند که از مرز مکزیک به ایالات متحده عبور کرده بودند، تاکنون شناسایی شده است. آنها اواخر دوشنبه (به وقت محلی) در یک کامیون رها شده در حومه سن آنتونیو پیدا شدند.

به گفته مقامات محلی، دست کم 16 نفر از جمله چهار کودک زنده در میان اجساد مبتلا به گرمازدگی و کم آبی بدن پیدا شده و به بیمارستان منتقل شدند.

سن آنتونیو، واقع در 250 کیلومتری مرز مکزیک، دمای بیش از 103 درجه فارنهایت، نزدیک به 40 درجه سانتیگراد را تجربه می کند.

بر اساس این گزارش، رئیس پلیس منطقه سن آنتونیو این حادثه را بدترین حادثه در شهر توصیف کرد و افزود: تاکنون سه نفر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده اند.

به گزارش فاکس نیوز، مقامات محلی در یک خودروی 18 چرخ، 100 نفر را در منطقه پرواز ممنوع سن آنتونیو شناسایی کردند که 46 نفر از آنها جان باختند.

گرگ ابوت، فرماندار تگزاس، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و سیاست مرزهای باز و مهاجرت دولت او را به یافتن اجساد 46 نفر در کانتینری در نزدیکی سن آنتونیو متهم کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید