مرگ نوجوان 17 ساله و مجروح شدن 15 نفر در آستانه چهارشنبه سوری / تاج در استان البرز تمام نشده است مردم دور هم جمع نمی شوند


ساعت: 13:56
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815443

مهرداد بابایی گفت: تمامی پایگاه های اورژانس در آمادگی کامل رزمی هستند و ماموریت ماموران فردا از ساعت 12 تا 12 ظهر چهارشنبه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد بابایی رئیس اورژانس البرز در آستانه روز چهارشنبه در سوریه به خبرنگار تیتریک گفت: یکی از دغدغه های کادر پزشکی در روزهای پایانی سال احساسات شهروندان در این روز است که می تواند خسارات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. ”

مهرداد بابایی با اشاره به اینکه متأسفانه حوادث ناگوار چهارشنبه آخر سال می تواند خانواده را داغدار و یا دچار بحران از کارافتادگی یا آسیب دیدگی کند، افزود: از همه خانواده ها می خواهم از مواد اشتعال زا استفاده نکنند و در نزدیکی خانواده قرار گیرند. آتش. ”

وی گفت: بهتر است والدین با شادی های عادی همزمان با چهارشنبه سوری در کنار فرزندان خود باشند و آنها را رها نکنند چرا که احساسات نوجوانان و بی تدبیری آنها ناخودآگاه می تواند آسیب هایی به خانواده وارد کند که جبران نمی شود. ”

بابای گفت: روز گذشته مورد نوجوان 17 ساله ای داشتیم که در استان البرز به دلیل استفاده از مواد قابل اشتعال کشته شد. متأسفانه علاوه بر او، خواهر این مرد نیز از ناحیه دست آسیب دیده است. البته از اوایل اسفندماه تاکنون 15 نفر مجروح شده اند.

وی گفت: امیدواریم آسیب ها ادامه پیدا نکند و این موارد آخرین حادثه در سال جاری باشد. تمامی پایگاه های اورژانس در آمادگی کامل رزمی هستند و ماموریت ماموران از فردا از ساعت 12 تا 12 ظهر چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

بابایی افزود: هماهنگی های لازم با تمامی بیمارستان های البرز برای انجام اقدامات لازم برای پاسخگویی به شهروندان در صورت بروز جراحات و همچنین همکاری نزدیک مراکز درمانی و اورژانس در این زمینه انجام شده است.

وی گفت: تاج تمام نشده و هرگونه ازدحام و ازدحام می تواند این مشکل را بدتر کند، با پیک جدید در شب سال نو در حال عبور از قله ششم و عدم رعایت فاصله اجتماعی، تجمعات و بی توجهی به سیاست های بهداشتی هستیم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید