مرگ 3 کودک در تیراندازی وحشیانه! / قاتل به مدرسه ای حمله کرد!

مرگ 3 کودک در تیراندازی وحشیانه!  / قاتل به مدرسه ای حمله کرد!

در ادامه خشونت های بی پایان اسلحه در ایالات متحده، مقامات آمریکایی اعلام کردند که هفت نفر در تیراندازی در مدرسه ای در نشویل، تنسی کشته شدند.

مقامات آمریکایی در ابتدا فقط گفتند که مظنون کشته شده و چندین نفر زخمی شده اند.

به گفته مقامات آمریکایی، سه کودک و سه کارمند در این مدرسه خصوصی مسیحی در تنسی روز دوشنبه به وقت محلی کشته شدند.

سخنگوی مدرسه گفت عامل تیراندازی که یک دختر نوجوان بود در تیراندازی با پلیس در طبقه دوم مدرسه کشته شد.

به گفته این مقام، وی دو سلاح جنگی و کلت به همراه داشت.

پیش از این اداره پلیس نشویل اعلام کرده بود که در حال بررسی حادثه تیراندازی در این مدرسه مسیحی است و پلیس آمریکا نیز اعلام کرده بود که مظنون این تیراندازی در تیراندازی با ماموران پلیس کشته شده است.

به گزارش «آرشیو خشونت مسلحانه» آمریکا، در حالی که هنوز سه ماه اول سال جدید میلادی به پایان نرسیده است، بیش از 100 تیراندازی دسته جمعی در آمریکا رخ داده است که طی آن 152 نفر کشته شدند.

به گفته این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون 396 نفر نیز بر اثر تیراندازی های دسته جمعی مجروح شده اند.

برخی رسانه های آمریکایی قبلا گزارش داده اند که تعداد تیراندازی های دسته جمعی در سه ماه اول سال جاری از سال 2013 تاکنون ثبت نشده است. یکی از تیراندازی های دسته جمعی امسال در ایالات متحده در 21 ژانویه در مونتری پارک کالیفرنیا رخ داد که طی آن یک مرد مسلح. 11 نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند. سپس خود را کشت.

این مرگبارترین خشونت با اسلحه در ایالات متحده از زمان تیراندازی دسته جمعی در ماه مه 2022 در مدرسه ابتدایی یووالدی بود.

در ایالات متحده، خشونت با اسلحه که منجر به کشته و زخمی شدن حداقل 4 نفر می شود، به عنوان تیراندازی دسته جمعی تعریف می شود. جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده قبلاً اعتراف کرده است که خشونت با اسلحه در آمریکا به یک بیماری همه گیر تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: همدردی و دعا کافی نیست. خشونت با اسلحه یک اپیدمی است و کنگره باید همین الان اقدام کند.

در ژوئن 2022، جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، قانون دو حزبی جامعه ایمن تر را پس از دو تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی در تگزاس و در یک سوپرمارکت در بوفالو، نیویورک امضا کرد.

این قانون بررسی سوابق را برای خریداران اسلحه بین سنین 18 تا 21 سال افزایش می دهد، خرید سلاح گرم از طریق قاچاق را جرم انگاری می کند و تعریف روشنی از اینکه چه کسی دارای مجوز فدرال اسلحه گرم است ارائه می دهد.

تعداد زیاد اسلحه (120 اسلحه به ازای هر 100 نفر)، قانون ناکارآمد محدود کننده تجارت و آزادی حمل اسلحه، نفوذ و قدرت قابل توجه لابی های قدرتمند برای تولید سلاح در ایالات متحده از عوامل اصلی برای مسلح شدن است. خشونت در این کشور

دیدگاهتان را بنویسید