مزونت در فرشته به قیمت هالیوود!

مزونت در فرشته به قیمت هالیوود!

ساخت و سازهای خاص، کار ماندگار یک معمار جوان و خلاق. کف سازی در 3 هزار متر زمین; ساختمان مدرن.
200 تراس ها را می توان در چهار جهت مرتب کرد.

خط آسانسور K kone.
س پارکینگ شنی. استخر چهار فصل با متریال تمام ایتالیایی از کرتین وال.
منظره ای با گیاهان کمیاب طراحی شده است.
سینما دالبی هفت نفره با صندلی های بیزینس کلاس.
باغ بام ملل با مبلمان فندی.

کابینت تولید آمریکا، درب و پنجره حرارتی آلمان، سرامیک و کاشی Lamos Mexico. شیرآلات موئن آمریکایی. لوستر لامپارت یورو، تشویق در آشپزخانه با جکوزی و …
سازه های منحصر به فرد تا سطح یک هتل هفت ستاره فوق العاده مجلل.
قیمت فروش؛ 5/6/6 تومانی

گزارش مالی؛ اجازه بازدید از پنت هاوس
خاص برای افراد خاص همه از کنارشان نمی گذرند. بازدید آنها برچسب خاص خود را دارد. برای بازدید از پنت ابتدا باید یک صورت مالی ارائه دهید.» صفرهای متعدد و حجیم، شکل مالی مجوز ورود به این پنت هاوس ها است. شرط لازم که «عنایتی» به مشاوران املاک در تهران اطلاع می دهد. عنایتی به «شهروند» گفت: اگر اینطور نیست همه دوست دارند این بیکینی ها را ببینند. – پس به بهانه اجاره و خرید به ملاقات می رود.

موقعیت جغرافیایی، مساحت، سال ساخت، امکانات و مصالح، با روف گاردنر مخصوص و طراح و سازنده پنت هاوس قیمت ها را تعیین می کند. «هر یک از این عوامل به قیمت ها مربوط می شود. پنت هاوس ها حتی در یک منطقه جغرافیایی محدود محدوده قیمتی متفاوتی دارند.

هتل های مشترک، استخر بزرگ، سونا و جکوزی، اتاق بیلیارد، لابی و تراس خصوصی. سالن استراحت مجلل با سقف های بلند و کافه ای با محیطی آرام برای جلسات و جلسات کاری. عوامل دیگری که سعی در گرم کردن بازار برای افزایش قیمت پنت هاوس دارند.

پنت هاوس; ساخت و ساز با نمای شیشه ای از سقف تا کف با طراحی داخلی با طرح های رنگی برای راحتی بیشتر. سازه های چند صد ساله برای جذب مشتریانی که برای تجمل گرایی رقابت می کنند، به سمت طراحی مدرن رفته اند. «رهن و مزونت زیاد طرفدار ندارد. – بیشتر این پنت ها برای فروش هستند.

رهن و اجاره دادن این مکان های رویایی نیز آداب خود را دارد. وام مسکن پنتا بر اساس قیمت هر متر مربع ساختمان محاسبه می شود. یعنی هر متر مربع حدود 1/3/2 حجم است. مالک یک سوم قیمت هر متر مربع را در متراژ ضرب می کند و مبنای محاسبه وام مسکن قرار می دهد.» در واقع یک پنت هاوس 5 متری 1.5 میلیون تن رهن می شود.

لوکس؛ از استخر پشت بام گرفته تا شیرهای آب طلایی

پنت هاوس ها زمانی محدود به کمک کنندگان و الهه بودند. چندین سال گذشت اما شهرک غرب و سعادت آباد و …. پنت هاوس پیدا کرد ورق برگشت و سایر نقاط شهر شروع به بالا آمدن کردند. تجمل گرایی به یک ویژگی بارز تبدیل شده است.

وجود استخر یا تراس روی پشت بام، سونای خشک یا بخار یا هر دو و همچنین جکوزی نمونه هایی از این عوامل هستند. به گفته هاشمی، مشاور املاک در تهران، برخی از این پنت هاوس ها دارای آسانسور مخصوص حمل خودرو به بلوک هستند. «آسانسور اختصاصی که بدون توقف از پارکینگ مستقیم به بلوک می گذرد نیز یکی از امکانات این خانه ها است. دستگیره ها و شیرآلات آب طلایی وجود دارد. سیستم سرمایش و گرمایش جدید از کف یا از دهانه های تهویه. همچنین یک آشپزخانه کاملا مجهز، سیستم حفاظت از آتش (دتکتور و سمپاش)، سیستم صوتی، زمین ورزشی و زمین گلف نیز وجود دارد.

انتخاب طرح پنت هاوس گاهی به عهده مشتری است. فرصتی برای متمایز شدن از بقیه بازارهای رقابتی. پنت هاوس های خام طبق سلیقه و قیمت مالک به مشتری نشان داده می شوند. این یکی از گزینه هایی است که این روزها بیشتر دنبال می شود.

پنت هاوس خام در رنگ و طرح دلخواه مشتری موجود می باشد. گاهی از گل های مورد علاقه مشتری در طراحی گل استفاده می شود. “لولا به سلیقه شما طراحی و تزیین شده است. “این گزینه به مشتری اجازه می دهد تا خانه رویایی خود را داشته باشد.”

رونق ابدی وام مسکن و فروش لوکس

پنت 3 هزار متری 1/8/4/8 تومان. بنابراین اگر دلار را 4000 تن قرار دهیم حدود 2 میلیون دلار می شود! هزار متر پنت 1.5 میلیون تن با دلار 6000 تن، چیزی حدود 3 میلیون دلار قیمت دارد.

صفرهای زیادی که دیگر حتی نسبت های نجومی هم ندارند و باید به درستی از آنها استفاده کرد. به گفته مظفری، یکی از مشاوران املاک تهران، بازار اجاره داغ است. او که سال هاست در این منطقه فعال است به «شهروند» می گوید: بازار اجاره پنت هاوس ها و ویلاهای گران قیمت همچنان داغ است.

پنت هاوس های بزرگ و بسیار مجلل که اغلب فصول سال را نمی بینند. رها شده و بسیاری از ساکنان در خانه های مجلل خود زندگی نمی کنند. – بیشتر تجار ایرانی هستند. شهروندانی که به اروپا، آمریکا و حتی امارات می آیند». صفرها در دل آنها ترس ایجاد نمی کنند.

بیشتر مشتریان ویلاها و پنت هاوس های مجلل همین افراد هستند».

شهروندانی که می خواهند برای مدت کوتاهی در ایران بمانند نباید از زندگی مجلل خود دور باشند. «این خانه‌ها بیشتر ماه‌های سال خالی هستند. رهن و اجاره تعداد زیادی از این خانه های مجلل برای مستاجران این خانه ها قابل توجه نیست».

اجاره خانه تهران را به خانه بهتری در حاشیه تبدیل کرده است. برخی به امید کاهش اجاره بها به مناطق کم درآمد پناه برده اند. «وام مسکن و فروش پنت هاوس ها و ویلاهای لوکس هرگز رونق نمی گیرد. این بازار همیشه داغ است و مشتری دارد.»

درصد زیادی از خانه‌های مجلل خالی هستند.» مظفری گفت: مالکان این املاک از توان مالی بالایی برخوردار هستند و اصراری برای اجاره ملک خود ندارند. اما برای فرار از مالیات و … هر از چند گاهی ملک اجاره ای خود را تبلیغ می کنند!
با این خانه سبک زندگی خاصی را تجربه کنید
دو خوابه دوبلکس
هزار و سه متر مربع
آشپزخانه به سبک ایتالیایی
مجهز به مایحتاج اولیه زندگی؛ لوازم برقی و …
موقعیت مجلل برای آشنایی با فرهنگ منطقه
در قاره دور، تاریخ متفاوت است. در هالیوود یک خانه 2 متری با مایحتاج اولیه حدود 4000 دلار قیمت دارد. لیست قیمت شامل خانه هایی با 4.08 دلار و 2 متر مربع است. خانه های کمی بزرگتر 3000 دلار در ماه برای مستاجر هزینه دارند. خانه های هزار و یک متری.

سود مزون به دلار و سکه

آمار آبان ص از معاملات تهران نشان می دهد که نجومی ها تنها 8.3 درصد از معاملات را به خود اختصاص داده اند. درصد توزیع شده به واحدهای بالای 3 میلیارد تن. خانه های با قیمت حدود 4 میلیون تن در هر متر مربع 3.8 درصد از کل معاملات را تشکیل می دهند.

در فروش بر اساس زیربنا، خانه‌های با متراژ بیش از ۲ متر تنها ۲.۱ درصد قرارداد دارند. یکی از مشاوران املاک تهران بر این باور است که فروش خانه های لوکس و پنت هاوس کاری سخت و نه چندان آسان است. چند درصد از شهروندان توانایی خرید چنین خانه هایی را دارند؟ خانه هایی با ارزش میلیاردی

قیمت این خانه ها متر و معیار خاصی ندارد.» بیاتی، مشاور املاک در تهران، رونق را ناشی از پنت هاوس ها و خانه های لوکس دهه می داند. «در آن زمان نقدینگی حاصل از بازار سفته بازی و بازار دلار و سکه به سمت خرید خانه های لوکس سرازیر شد. سرمایه گذاری های کلان وارد بازار امن مسکن شده است.

نامه ها و مارک ها قیمت را تعیین می کنند
193 متر پنت هاوس غربی
قیمت: 1.5 میلیارد تن
قیمت هر متر مربع: 4 میلیون تن
4 ساله 4 خوابه با دو سالن بزرگ و یک مهمان.
منظره ابدی کوه 360 درجه.
موقعیت مکانی بدون ترافیک و با آب و هوای منحصر به فرد.
نزدیک به مراکز خرید بزرگ، دسترسی عالی به بزرگراه های اصلی همت، حکیم، اتوبان، آزادگان و شهر
قیمت برخی از آنها کمی با سایر نقاط شهر متفاوت است. قیمت ها از 2 تا 6 میلیون متر شروع می شود. منصوری به «شهروند» گفت: عوامل متعددی در تعیین قیمت دخیل هستند. از موقعیت ملک و نوع ساخت و مصالح به کار رفته در واحد گرفته تا تسطیح ساختمان.» به گفته این مشاور املاک، اکثر این واحدها دارای امکانات ویژه هستند. بسته به اینکه در کدام برج باشند، قیمت آنها متفاوت است».

تولیدکنندگان نیز بر قیمت ها تأثیر می گذارند. بسته به اینکه چه کسی کدام برج را ساخته است، قیمت واحدها متفاوت است. پنت هاوس های شیک و مجلل در قسمت شمالی شهر نیز به نام سازندگان خود نام گذاری شده اند. «سازندگان زیادی هستند. اما توسعه دهندگانی که پروژه های خاصی ساخته اند، به ناچار قیمت های بالاتری را تعیین خواهند کرد. پنت هاوس های لوکس اغلب متعلق به همان سازندگان هستند

به گفته منصوری، حروفی مانند «منصورزاده»، «ابریشمچی»، «اکبری» و «جهانیان» از برندهای مطرح در صنعت برج هستند.

دیدگاهتان را بنویسید